نمايشگاه قرآن شهرستان نظرآباد افتتاح شد
کد خبر: 2390128
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

نمايشگاه قرآن شهرستان نظرآباد افتتاح شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: همزمان با ماه مبارك رمضان نمايشگاه قرآن شهرستان نظر آباد از روز گذشته، 20 مردادماه به مدت 10 شب ميزبان خانواده‌های اين شهرستان است.

ابوالفضل آزاد فلاح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نظرآباد در حاشيه اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، گفت: اين نمايشگاه با بخش‌ها و غرفه‌های متنوع فعاليت خود را آغاز کرده و تا پايان همين ماه ميزبان خانواده‌های اين شهرستان است.
وی افزود: اين نمايشگاه غير از عرضه كتاب‌های قرآنی و مذهبی دارای غرفه‌های متنوع ديگری از جمله حجاب و عفاف است كه با استفاده از تصاوير گرافيكی اهيمت حجاب را به مخاطبان نشان می‌دهد و در اين غرفه كتاب‌ها و نرم‌افزارهای حجاب نيز در اين غرفه عرضه می‌گردد.
وی اظهار کرد: از ديگر غرفه‌های اين نمايشگاه می‌توان به غرفه نرم‌افزارهای قرآنی و بلوتوث اشاره كرد كه با ارسال نرم‌افزارهای قرآنی در موبايل بازديدكنندگان دسترسی آنان را به محصولات قرآنی آسان كرده و باعث ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه به خصوص در بين جوانان می‌شود.
وی اضافه كرد: غرفه كودك نيز از ديگر غرفه‌های اين نمايشگاه است كه كودكان در اين غرفه با نقاشی و خواندن قرآن جايزه دريافت می‌كنند و از اين طريق به قرآن خواندن تشويق می‌شوند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نظرآباد از غرفه پاسخ به شبهات به‌عنوان ديگر غرفه اين نمايشگاه نام برد و گفت: بازديدكنندگان می‌توانند در اين غرفه از مشاوره فردی روحانی استفاده و پاسخ‌های مناسبی برای شبهات خود دريافت نمايند.
آزاد فلاح از غرفه جشنواره رضوی، خوشنويسی و كتابت قرآن و طرح ايتام به‌عنوان ديگر بخش‌های اين نمايشگاه نام برد و از اجرای تئاتر خيايانی توسط گروه رنگين كمان البرز با موضوع تذكر آيات قرآن در محل اين نمايشگاه خبر داد.
captcha