«پژوهه‌ی شيطان» به نمايشگاه قرآن آمد
کد خبر: 2390395
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲

«پژوهه‌ی شيطان» به نمايشگاه قرآن آمد

گروه فضای مجازی: اولين نرم‌افزار چند رسانه‌ای با موضوع يهود و صيهونيسم جهانی با عنوان «پژوهه‌ی شيطان» از سوی گروه پژوهشی «حنيف» توليد و در بيستمين نمايشگاه قرآن كريم با تخفيف 70 درصد عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) اولين نرم‌افزار چند رسانه‌ای با موضوع يهود و صيهونيسم جهانی شامل 86 مقاله، 30 جلد كتاب، 30 جلسه سخنرانی، 8 فيلم و كليپ در بيستمين نمايشگاه قرآن كريم عرضه شده است.
اين نرم‌افزار كه از سوی گروه پژوهشی هنری حنيف توليد شده، نخستين مجموعه چند رسانه‌ای با موضوع يهود و صهيونيسم است كه پس از يك سال تلاش تحقيقاتی و با استفاده از اطلاعات موجود در مراكز معتبر يهود و صهيونيسم‌شناسی توليد شده است.
مخاطبان اين نرم‌افزار دانشجويان و جوانان علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی است و تلاش دارد با بهره‌گيری از متن، صدا، عكس، فيلم و جلوه‌های متنوع گرافيكی و نرم‌افزاری، حجم گسترده‌ای از اطّلاعات را به نحوی گيرا به مخاطب خود ارائه كند.
جمع‌آوری و ارائه منابع و مدارك مربوط به موضوع يهود و صهيونيسم كه دست‌يابی بدان سهل‌الوصول نيست، شامل برخی كتب، عكس‌ها و...، ارائه اطلاعات مربوط به اين موضوع در قالبی گيرا، زيبا و جوان‌پسند از جمله اهداف اين نرم‌افزار عنوان شده است.
اين نرم‌افزار همچنين كامل‌ترين مجموعه تصاوير را در اين زمينه ارائه كرده كه نزديك به 2900 عكس با موضوعات قدس، هولوكاست، مسيحيت صهيونيستی، سران صهيونيسم و ... است.
امكان جستجوی كليد واژه‌ای و موضوعی با قابليت تعيين جستجوی محدود، مشاهده سابقه جستجو، عبارات تركيبی و ... از ديگر ويژگی‌های اين نرم‌افزار به شمار می‌رود.
captcha