درخشش فرزندان كاركنان شرکت توزيع برق سمنان در مسابقات قرآن وزارت نيرو
کد خبر: 2403730
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴

درخشش فرزندان كاركنان شرکت توزيع برق سمنان در مسابقات قرآن وزارت نيرو

گروه فعاليت‌های قرآنی: فرزندان كاركنان شركت توزيع نيروی برق استان سمنان در يازدهمين جشنواره قرآنی وزارت نيرو در مرحله استانی خوش درخشيدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، در مسابقات قرآن وزارت نيرو كه با حضور 198 نفر از فرزندان همكاران شركت‌های صنعت آب و برق استان سمنان و به‌صورت جداگانه (دختران و پسران)، در 4 رشته علوم قرآنی قرائت و اذان، حفظ ، مفاهيم و احكام 12 شهريورماه برگزار شد، 38 نفر ازفرزندان همكاران شركت توزيع برق استان شركت كرده و 21 نفر حائز رتبه شده‌اند.
در رشته حفظ پيش دبستانی ندا خاكباز رتبه اول و احسان شاهی و فائزه نظری در مقطع تحصيلی راهنمايی به ترتيب مقام‌های اول و دوم اين رشته را كسب كردند.
همچنين در رشته قرائت و اذان در مقطع راهنمايی ‌اميرحسين نظری رتبه اول، فاطمه شكيبا و مريم تبيانيان مقام‌های دوم و سوم و در دبيرستان مريم‌السادات زرگر و ايمان رجبی به مقام سوم دست پيدا كردند.
در رشته احكام ابتدايی محمد عزالدين و شريف حسنی‌ مقام‌های اول و دوم، در مقطع راهنمايی سيداحمد كسائيان و زهرا فدوی رتبه اول و سيدعلی زرگرمقام دوم و در دبيرستان وحيد نجار و محمد قدرت‌آبادی مقام دوم و فائزه خاقانی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته مفاهيم ابتدايی ريحانه شكيبا و ستايش شاهی رتبه‌های اول و دوم و محمد نجار مقام دوم، الهام استقامت و ريحانه كسائيان در مقاطع تحصيلی راهنمايی و دبيرستان رتبه‌های دوم را احراز كردند.
captcha