آغاز كلاس‌های‌ آموزش قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين
کد خبر: 2422259
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸

آغاز كلاس‌های‌ آموزش قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس‌ آموزش صوت و لحن قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا 80 ساعت آموزشی ادامه می‌يابد.

منصوره اميدواری، مدير مسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: كلاس‌ آموزش صوت و لحن قرآن از 8 مهرماه در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا 80 ساعت آموزشی ادامه می‌يابد.
وی در ادامه افزود: از جمله ويژگی‌های اين دوره می‌توان به برگزاری كلاس‌ها دو جلسه در هفته با مدت زمان 90 دقيقه اشاره كرد كه قرآن‌آموزان بر اساس كتب تأليفی در نظر گرفته شده آموزه‌های مربوط به اين رشته را فرا می‌گيرند.
اميدواری بيان كرد: اساتيد اين دوره آموزشی دوره‌های تربيت معلم را فرا گرفته‌اند و هم‌اكنون در اين مركز قرآنی به تدريس رشته‌های مختلف می‌پردازند كه از جمله آنها می‌توان به فرزانه خوئينی‌ها اشاره كرد.
مدير مسئول مؤسسه اميد منتظران اظهار كرد: در پايان هر دوره نيز آزمونی از شركت‌كنندگان به عمل می‌آيد كه در صورت كسب حد‌ نصاب نمره قبولی در آزمون گواهی پايان‌دوره را كسب كرده و مجوز حضور در دوره تكميلی را بدست می‌آورند.
وی در پايان خاطرنشان كرد: ثبت ‌نام دوره‌های آموزشی اين مركز قرآنی در طول سال انجام می‌شود و زمانی كه تعداد شركت‌كنندگان در هر كلاس به ميزان حد نصاب برسد دوره برگزار می‌شود.
captcha