ديدار اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با نماينده ولی فقيه
کد خبر: 2429914
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

ديدار اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با نماينده ولی فقيه

گروه فعاليت‌های قرآنی: اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با حجت الاسلام والمسلمين قاضی عسكر،نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت، ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع با حجت الاسلام و المسلمين قاضی عسكر، نماينده ولی فقيه ديدار كردند.
بنابر اين گزارش، اين ديدار با تلاوت آياتی از كلام الله مجيد توسط حامد ولی‌زاده، نفر اول مسابقات بين المللی قرآن دانشجويان مسلمان آغاز شد، سپس گزارشی از فعاليت های كاروان نور توسط علی اكبر حشمتی، سرپرست كاروان ارائه شد.
در ادامه نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت، طی سخنانی با ابراز خرسندی و تشكر از حركت متعالی حضور قاريان ميهن اسلامی در مكه و مدينه افزود: در اين چند سال بركات زيادی را از اين حركت نورانی مشاهده كرديم كه چه در حوزه داخلی و خارجی موثر بوده است.
وی در ادامه افزود: به عنوان مثال يك تلاوت در دعای كميل و در فضای معنوی بين الحرمين توسط قاری ايرانی به انضمام دعای كميل و همچنين حضور در مسجد و محافل شيعيان مدينه، برنامه‌های انس و معرفت و ساير برنامه‌هايی كه در گزارش بيان شد، نوعی تحول است در جلسات دينی ما و هر چه جلوتر می‌رويم، با برگزاری همايش‌های مهم و بين المللی و حلقه‌های قرآنی در مسجدالحرام مجموعه كارها كاملاً پذيرفتنی است، ولی بنابر مضيقه‌هايی كه باعث تقليل سهميه شده است، فعلاً برای ما امكان استفاده بيشتر از حضور عزيزان فراهم نيست و شعاع كار را محدود كرده، ولی اين ظرفيت در عمره و عتبات ايجاد شده كه بسيار مفيد است.
نماينده ولی فقيه در امور حج در بخش ديگری از سخنان خود تاكيد كرد: وجود شما تاثيرگذار است و در هر بخشی كه برنامه داريد موثر هستيد، همچنين ما بايد تلاش كنيم و هم شما كه ظرفيت‌های جديد را پيدا كنيم و در مراكز شيعه و سنی و بعثه‌های خارجی اين فعاليت را توسعه دهيم، برای مسجدالحرام هم با جديت برنامه ريزی كنيد و مواظب باشيد تا بيمار نشويد.
حجت الاسلام قاضی عسكر در پايان سخنان خود بيان كرد: مقام معظم رهبری هم نسبت به اين كار عنايت دارند و بنده نيز به معظم‌له اطمينان داده‌ام كه اين كار مقدس را پشتيبانی كنم.
يادآور می شود، علی اكبر حشمتی، سرپرست كاروان، اعتصام زينعلی، سيدجواد حسينی، محسن رشيدی، مرتضی زينلی، مرتضی شكوری، مرتضی محمدنژاد، حامد ولی‌زاده، وحيد غفران‌نيا، سيد جاسم موسوی و اعضای گروه الوارثين در اين ديدار حضور داشتند.
captcha