اسامی داوران بيست‌وهفتمين جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجويان اعلام شد
کد خبر: 2434483
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹

اسامی داوران بيست‌وهفتمين جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجويان اعلام شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: اسامی دواران بيست‌وهفتمين جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجويان كشور اعلام شد و بر اين اساس بيش از 30 نفر كادر داوری اين دوره از رقابت‌ها را تشكيل می‌دهند كه در دو بخش بانوان و آقايان به امر قضاوت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، اسامی داوران بيست‌وهفتمين جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجويان كشور در بخش‌ها و رشته‌های مختلف اعلام شد.
بر همين اساس در رشته تحقيق و ترتيل آقايان ابوالفضل علامی و محمدرضا پورزرگری در بخش تجويد، رضا محمدپور و مهدی دغاغله در بخش صوت، محمود لطفی‌نيا و غلامرضا شاه‌ميوه در بخش لحن، سيدجواد فاطمی و سعيد رحمانی در بخش وقف و ابتدا و محمدحسين سعيديان به عنوان ناظر و راهنما معرفی شده‌اند.
همچنين در رشته حفظ آقايان نيز مهدی قره‌شيخلو در بخش تجويد، محمد عباسی در بخش صوت، جواد مسگری در بخش لحن، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا شهيدی‌پور در بخش وقف و ابتدا، مهدی بحرالعلوم و معتز آقايی در بخش حُسن حفظ و شهريار پرهيزكار نيز به عنوان ناظر و راهنما معرفی شده‌اند.
بر اساس اين گزارش در رشته مداحی آقايان محمدحسين سعيديان و مهدی دغاغله در بخش صوت، غلامرضا شاه‌ميوه و محمود لطفی‌نيا در بخش لحن و جواد زمانی در بخش اشعار كار داوری اين مسابقات را بر عهده دارند.
همچنين در رشته دعاخوانی نيز سعيد حداديان و محمدحسين سعيديان در بخش اجرا و ابوالفضل علامی در بخش تجويد و غلامرضا شاه‌ميوه و محمود لطفی‌نيا داوران رشته دعاخوانی آقايان خواهند بود.
در بخش بانوان نيز در رشته تحقيق و ترتيل، پروين اميرآبادی در بخش تجويد، فرخنده كريم‌زاده در بخش صوت، ايمان صحاف در بخش لحن، فاطمه يگانگی در بخش وقف و ابتداء و اعظم الوندی نيز به عنوان ناظر و راهنما معرفی شده است.
در رشته حفظ بانوان نيز اعظم الماسی در بخش تجويد، زهرا بهاری در بخش صوت، زينب آقايی در بخش لحن، خيريه عچرش در بخش وقف و ابتداء، زهرا فخمی، مائده اديب‌زاده و الهام منگلی در بخش حسن حفظ و نسرين نافذ كلام به عنوان ناظر و راهنما كار داوری اين دوره از رقابت‌ها را در بخش بانوان بر عهده خواهند داشت.
يادآور می‌شود، بيست‌وهفتمين جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجويان كشور از هشتم تا يازدهم آبان ماه در مجتمع فرهنگی دانشجويی 13 آبان و به ميزبانی سازمان بسيج دانشجويی برگزار می‌شود.
captcha