13 آبان‌ماه جاری؛ برگزاری همايش قرآنی «علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)» در تهران
کد خبر: 2441292
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰

13 آبان‌ماه جاری؛ برگزاری همايش قرآنی «علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)» در تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در راستای فرارسيدن چهل و ششمين سالگرد تأسيس كانون آموزش قرآن و تجويد ميقات‌القرآن تهران 13 آبان‌ماه جاری جشن قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به منظور فرارسيدن چهل و ششمين سالگرد تأسيس كانون آموزش قرآن و تجويد ميقات‌القرآن و هم‌گام شدن اين سالگرد با عيد سعيد غدير خم مقرر شده است تا همايشی قرآنی با عنوان «علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)» برگزار شود.
اين مراسم در مؤسسه ميقات‌القرآن روز شنبه 13 آبان‌ماه جاری ساعت 9 تا 11:30 برگزار می‌شود كه مقرر شده است اساتيد، دانش‌پژوهان، كادر اجرايی، قرآن‌آموزان و اوليای آنان حضور يابند.
گفتنی است مؤسسه فوق‌الذكر در شهر تهران، ميدان قزوين، خيابان قزوين شرقی، خيابان شهيد جواديان، خيابان قلمستان واقع شده كه علاوه بر افراد ذكر شده مردم قرآن‌دوست می‌توانند حضور يابند.
يادآور می‌شود، مبحث ولايت فقيه از مرتضی مخملباف، از مؤلفان قرآنی و دينی با سه جلسه به شرح جلسه هفتم با عنوان «ولايت تكوينی پيامبر خاتم(ص) از ديدگاه قرآن كريم»، جلسه هشتم با عنوان «ولايت تكوينی اميرالمؤمنين(ع) از ديدگاه قرآن كريم» و جلسه نهم با عنوان «ولايت تكوينی ائمه اطهار(ع)» بروز رسانی شده است كه متقاضيان می‌توانند از بخش سخنرانی‌های اين استاد ارجمند با نشانی اينترنتی www.almiqat.com دانلود كنند.
خبرنگار: زهره ابراهيمی
captcha