روز برائت از آمريكا در تقويم نگاشته شود
کد خبر: 2443891
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳

روز برائت از آمريكا در تقويم نگاشته شود

گروه سياسی: مديركل تبليغات اسلامی خراسان شمالی با تأسی از منويات و فرمايشات مقام معظم رهبری بر ثبت روز برائت از آمريكا در تقويم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زين‌العابدين روحانی‌نيا، مديركل تبليغات اسلامی خراسان شمالی سه‌شنبه، 16 آبان‌ماه در جمع كاركنان اين نهاد با اشاره به سفر اخير مقام معظم رهبری به این استان گفت: ايشان در سخنان مهمی با تبيين مراحل مختلف مبارزه كلان و شصت ساله ملت ايران با دولت مستكبر آمريكا و شكست‌های سلسله‌وار و تنزل جايگاه سياسی، اقتصادی، نظامی و اصول فكری آمريكا در مقابل پيشرفت‌های شگرف مادی و معنوی نظام اسلامی، درس‌های بزرگ اين مبارزه ادامه‌‌دار را حفظ ايستادگی و‌ بصيرت، ‌توكل بر خدا، كار و تلاش بی وقفه، و وحدت ميان مسئولان دانستند.
وی طرح نام‌گذاری روز برائت از آمريكا را بيانگر نگاه ژرف و مدبرانه ولی امر مسلمين برشمرد و افزود: مسئولان و متوليان امر بايد اين روز را نام‌گذاری كنند تا ضمن خلق حماسه بی‌نظير از سوی مردم ايران و ساير مسلمانان جهان شاهد سرنگونی دولت آمريكا باشيم.
حجت‌الاسلام روحانی‌نيا خاطرنشان كرد: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند راهپيمايی روز برائت از آمريكا بزرگترين راهپيمای تاريخ خواهد بود. اين اداره‌كل و سيار تشكل‌های دينی وابسته به آن از جمله هيئات مذهبی و مؤسسات و مراكز قرآنی استان، حمايت خود را از منويات مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند.
captcha