كارگاه «تدبر در قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2447606
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

كارگاه «تدبر در قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» از سوی فرهنگ‌سرای قرآن با هدف ترويج فرهنگ و مضامين قرآنی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، فرهنگ‌سرای قرآن با هدف نهادينه كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم، كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند.
بنابر اين گزارش، تدبر در قرآن كريم، يعنی تلاوت آيات قرآن كريم و عبور از الفاظ اين كتاب آسمانی و رسيدن به معنا، پيام‌ها، انذارها، درس‌ها و رهنمودهای قرآن كريم به اقشار مختلف مردم برای داشتن دنيا و آخرتی شايسته و ارزشمند است.
در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده، برگزار می‌شود.
اين كارگاه با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان امروز سه‌شنبه، 23 آبان‌ماه ساعت 17 تا 18 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
همچنين در فصل پائيز دوره‌های تخصصی صوت و لحن پيشرفته را در سطح ممتاز ويژه آقايان بزرگسال برگزار می‌كند، كارگاه آموزش صوت و لحن قرآن كريم با نام «هنر تلاوت قرآن كريم» را توسط احمد ابوالقاسمی، قاری برجسته و بين‌المللی كشورمان، برگزار می‌شود كه مورد استقبال قاريان قرار گرفته است.
كارگاه هنر تلاوت بيش از شش سال است كه با حضور استاد «احمد ابوالقاسمی» برگزار می‌شود و قاريان مشتاق كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی تحت آموزش و تعليم قرار داده است.
اين كارگاه آموزشی امروز، سه‌شنبه، 23 آبان‌ماه از ساعت 17 در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در آن شركت كنند.
نمايشگاه تذهيب نسخ خطی قرآنی از آثار خديجه نورمحمديان از 20 تا 26 آبان از ساعت هشت صبح تا 16 بعد از ظهر در نگارخانه هدی فرهنگ سرای قرآن برپا است.
يادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی است.
captcha