نتايج آزمون دوم حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب اعلام شد
کد خبر: 2476413
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶

نتايج آزمون دوم حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب اعلام شد

گروه فضای مجازی: دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌های علميه، نتايج آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب را بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی‌ اين دفتر اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا)، طلاب شركت‌كننده در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه می‌توانند جهت اطلاع از نتايج اين آزمون به سايت qorunetrat.tahzib-howzeh.ir مراجعه كرده و پس از آن، مدرك قبولی خود را از دفاتر قرآن و عترت معاونت‌های تهذيب استان‌ها دريافت كنند.
گفتنی است، دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌های علميه، آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه در راستای ارج نهادن به تلاش حافظان قرآن و نهج‌البلاغه و توسعه و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در كنار دروس حوزوی طلاب به صورت سالانه در سراسر كشور برگزار می‌كند.
آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، 30 آذرماه به صورت سراسری و همزمان در تمامی استان‌ها برگزار شد. اين آزمون در دو مرحله بخش كتبی شامل ترجمه سوره نساء برگرفته از كتاب «تفسير مبين» نوشته ابوالفضل بهرام‌پور و بخش شفاهی آن نيز در سه مرحله حفظ كل، حفظ 15 جزء و حفظ 10 جزء برگزار شد.
در اين مسابقه بيش از 130 طلبه شركت كردن كه در بخش حفظ كل 32 نفر، در بخش حفظ 15 جزء 38 نفر، در بخش حفظ 10 جزء 30 نفر و در بخش حفظ نهج‌البلاغه دو نفر موفق به كسب رتبه برتر شدند.
captcha