اطمينان‌بخشی به مردم در زمينه وقف يك اصل است
کد خبر: 2480985
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹

اطمينان‌بخشی به مردم در زمينه وقف يك اصل است

بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون گفت: اطمينان‌بخشی به مردم در زمينه وقف يك اصل ضروری و حياتی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، سپند اميرسليمانی، بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در حاشيه كار تصويربرداری سريال مستند «آسمان همين جا كنار ماست» در مشهد افزود: در سال‌های اخير آهنگ وقف در بين مردم شتاب گرفته و دليل آن اطمينان‌بخشی دوسويه است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه وقف يك مسئله اعتقادی است، ادامه داد: مردم بايد وقف را لمس كنند تا در گام بعدی در اين سنت حسنه مشاركت داشته باشند.
بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون كشورمان به تأثير وقف در جامعه اشاره كرد و گفت: وقف بسياری از مشكلات در زمينه‌های علمی و مالی را برطرف می‌كند و پشتوانه‌ای برای رشد شاخص‌هايی در ابعاد مختلف است.
وی با بيان اينكه با اين حال بايد از به انحراف كشيده شدن موقوفات جلوگيری كرد و اين حركت ارزنده در موقوفه عبدالله رضوی مشهد مشاهده شده است، به ارائه تصوير از وقف در بين مردم اشاره كرد و گفت: با ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توان وقف را در بين مردم فراگير كرد.
بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در ادامه بيان كرد: تهيه فيلم‌های مختلف و پخش آن از شبكه‌های ملی و خانگی به راحتی می‌تواند موضوع وقف را به ميان مردم برد.
يادآور می‌شود، مستند «آسمان همين جا كنار ماست» كار مشترك اوقاف و امورخيريه و شبكه سه صدا و سيما است كه در مشهد تصويربرداری شده است.
captcha