آغاز به كار هشتمين جشنواره «حكمت مطهر» در واحدهای دانشگاه آزاد كشور
کد خبر: 2485915
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷

آغاز به كار هشتمين جشنواره «حكمت مطهر» در واحدهای دانشگاه آزاد كشور

هشتمين جشنواره «حكمت مطهر» با هدف ترويج افكار و انديشه‌های استاد شهيد مرتضی مطهری در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر كشور آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، هشتمين جشنواره «حكمت مطهر» همزمان با سراسر كشور ويژه اساتيد، دانشجويان و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد خمينی‌شهر نيز آغاز به كار كرد.
بخش‌های مختلف اين جشنواره عبارتند از: بخش ويژه «سبك زندگی» كه شامل رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره سبك زندگی است كه شركت‌كنندگان با كنكاش در آثار استاد شهيد مطهری در اين باره به تهيه آثار علمی، ادبی و هنری می‌پردازند.
بخش اساتيد نيز در رشته‌های نگارش كتاب، مقاله‌نويسی و وبلاگ‌نويسی پذيرش آثار می‌‌كند و بخش دانشجويی در رشته‌های وبلاگ‌نويسی، پژوهش، ادبی و هنری پذيرای آثار دانشجويان است.
با عنايت به لزوم انس دائمی دانشجويان با آثار استاد مطهری برنامه سير طرح مطالعاتی كتاب‌های استاد شهيد مطهری با عنوان «كتاب ماه مطهر» طراحی شده كه هر ماه يكی از آثار استاد را معرفی و به مسابقه می‌گذارد و آزمون اين بخش به صورت اينترنتی طراحی شده است.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شركت در اين جشنواره می‌توانند به سايت حكمت مطهر www.Hekmatmotahar.com مراجعه كنند و مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا ارديبهشت‌ماه سال 92 خواهد بود.
captcha