اجرای 42 برنامه فرهنگی ـ قرآنی در كانون‌های پرورش فكری زاهدان
کد خبر: 2486609
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۶

اجرای 42 برنامه فرهنگی ـ قرآنی در كانون‌های پرورش فكری زاهدان

گروه فعاليت‌های قرآنی: معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 42 برنامه فرهنگی ـ قرآنی در كانون‌های پرورش فكری كودكان و نوجوانان زاهدان در حال انجام است.

غلامرضا محمد قاسمی، مديركل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان روز شنبه، هفتم بهمن‌ماه در نشست شورای معاونين، رؤسای پرديس‌های مطهری، رسالت و مسئولان كانون‌های پرورش فكری كودكان و نوجوانان زاهدان، گفت: تحولات نوين دنيا و بيداری اسلامی ملت‌های منطقه، مديون انقلاب اسلامی ايران و قيام 15 خرداد 1342 است.
مديركل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان با تأكيد بر پاسداشت ايام الله دهه فجر با برگزاری برنامه‌های با نشاط و پويا، گفت: برپايی هر چه باشكوهتر ويژه برنامه‌های اين ايام، شكوه و عظمت انقلاب را به دشمنان متذكر خواهد نمود.
وی همچنين رشد شاخص‌های آموزشی را از اولويت‌های آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگيان عنوان كرد و افزود: دانشگاه فرهنگيان با بيش از دوهزار دانشجو از بهمن‌ماه امسال رسما آغاز به كار می‌كند.
فنودی، معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم در اين نشست با اشاره به برنامه‌های متنوع دهه مبارك فجر در مدارس، گفت: 42 برنامه فرهنگی ـ قرآنی در كانون‌های پرورش فكری كودكان و نوجوانان در حال انجام است.
معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش استان ارتباط كانون‌های پرورش فكری كودكان و نوجوانان با آموزش و پرورش را نقطه عطفی در راستای گسترش تعاليم دينی و فرهنگی دانست.
captcha