حضور 1300 دانش‌آموزان ملايری در مسابقات نماز، قرآن و عترت
کد خبر: 2487759
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

حضور 1300 دانش‌آموزان ملايری در مسابقات نماز، قرآن و عترت

گروه فعاليت‌های قرآنی: معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش ملاير از برگزاری مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان دوره راهنمايی اين شهرستان از شنبه، 7 بهمن‌ماه آغاز و تا 17 بهمن‌ماه ادامه دارد.

ابوالقاسم روستايی، معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش ملاير در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه همدان، گفت: مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان دوره راهنمايی اين شهرستان از شنبه، هفتم بهمن ماه آغاز و تا 17 بهمن‌ماه ادامه دارد.
وی افزود: هزار و 300 دانش‌آموز ملايری از دو دوره تحصيلی در اين مسابقات شركت كرده كه از اين تعداد 350 دانش‌آموز در مقطع راهنمايی و 950 نفر در مقطع متوسطه مشغول به تحصيل هستند.
روستايی بيان كرد: مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان دوره دبيرستان در ملاير از 26 دی‌ماه تا چهارم بهمن‌ماه جاری در چهار مجتمع آموزشی، دبيرستان‌های نمونه سيفيه، پانزده خرداد، هنرستان شهيد قنبری و دبيرستان عشقی فرد اين شهرستان برگزار شد.
معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش ملاير خاطرنشان كرد: اين مسابقات به صورت قطبی در چهار قطب، مدارس راهنمايی پسرانه تاجوك، نمونه ابونصر، دخترانه نمونه محمد ملايری و فخريه در حال برگزاری است.
روستايی قرائت قرآن، حفظ قرآن، اذان، نهج‌البلاغه، انشاء نماز، تفسير، احكام و مداحی را به عنوان رشته‌‌های اين دوره از مسابقات عنوان كرد.
captcha