كارگاه «هنر تلاوت قرآن» 8 اسفندماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2501857
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۴

كارگاه «هنر تلاوت قرآن» 8 اسفندماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «هنر تلاوت در قرآن كريم» با حضور استاد احمد ابوالقاسمی هشتم اسفند‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در راستای ارتقای سطح تلاوت قاريان قرآن كريم، فرهنگ‌سرای قرآن اقدام به برگزاری كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» با حضور استاد احمد ابوالقاسمی، قاری بين‌المللی كشورمان كرده است.
بنابر اين گزارش، اين كارگاه قرآنی ويژه قاريان سراسر كشور، اين هفته سه‌شنبه، هشتم اسفد‌ماه، از ساعت 17 تا 20 در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از پنج سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
همچنين فرهنگ‌سرای قرآن با هدف نهادينه‌ كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم، كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند.
كارگاه آموزشی «تدبر در قرآن» با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان فردا، سه‌شنبه، هشتم اسفند‌ماه، ساعت 17 تا 18 عصر در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده برگزار می‌شود.
كارگاه «مهارت‌های زندگی قرآنی» با حضور اقبالی‌نسب، روانشناس قرآنی كشورمان امروز، هفتم اسفندماه ساعت 16 در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
همچنين برنامه «دوست من نماز» كه به برگزاری جشن‌های باشكوه عبادت اختصاص دارد و ويژه دختران 9 ساله است از 5 تا 10 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 در فرهنگ‌سرای قرآن در حال برگزاری است.
علاقه‌مندان برای شركت در اين كارگاه‌های آموزشی و برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha