كارگاه «هنر تلاوت قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2510092
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

كارگاه «هنر تلاوت قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «هنر تلاوت در قرآن كريم» با حضور استاد احمد ابوالقاسمی امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در راستای ارتقاء سطح تلاوت قاريان قرآن كريم فرهنگ‌سرای قرآن اقدام به برگزاری كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» با حضور استاد احمد ابوالقاسمی، قاری بين‌المللی كشورمان كرده است.
بنابر اين گزارش، اين كارگاه قرآنی ويژه قاريان سراسر كشور، امروز، سه‌شنبه، 22 اسفند‌ماه، از ساعت 17 تا 20 عصر در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از پنج سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
همچنين به منظور اهميت بخشيدن به مقوله نماز در بين كودكان و نوجوانان فرهنگ‌سرای قرآن اقدام به برگزاری جشن‌های باشكوه عبادت با عنوان «دوست من نماز» برای مكلفين كرده است.
اين مراسم كه با هماهنگی واحد هنری فرهنگ‌سرای قرآن و مدارس شهر تهران برپا می‌شود، روزی به يادماندنی و خاطره‌انگيز را برای دختران 9 ساله رقم می‌زند.
برپايی اولين نماز جماعت، نقاشی كشيدن در ايستگاه‌های فرهنگی، ديدن برنامه‌های نمايشی، شركت در مسابقات قرآنی و علمی و برنامه‌های شاد و متنوع ديگر از بخش هايی خواهد بود كه كودكان در اين مراسم تجربه خواهند كرد، اين ويژه برنامه از 19 اسفندماه آغاز شده و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای شركت در اين برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha