موازی‌كاری، آسيب فعاليت‌های قرآنی در حوزه‌های اجرايی است
کد خبر: 2510719
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

موازی‌كاری، آسيب فعاليت‌های قرآنی در حوزه‌های اجرايی است

گروه فعاليت‌های قرآنی: استاندار آذربايجان غربی با تأكيد بر انسجام و همسويی دستگاه‌های اجرايی در طراحی فعاليت‌های قرآنی، آسيب كنونی اين فعاليت‌ها را موازی‌كاری متوليان قرآنی دانست.

وحيد جلال‌زاده، استاندار آذربايجان غربی‌ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان غربی، در بازديد از ششمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، با تأكيد بر اينكه مشكلی در حوزه اعتبارات اختصاصی به فعاليت‌های قرآنی و فرهنگی استان وجود ندارد، موازی‌كاری را آسيب جدی فعاليت‌های اجرايی در حوزه قرآنی و دينی عنوان كرد.
وی تصريح كرد: شورای قرآنی استان متشكل از دستگاه‌های متولی همچون اوقاف و امور خيريه، تبليغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پيگير برنامه‌های اين حوزه هستند كه لازم است برای دريافت خروجی بهتر اين شورا اين دستگاه‌ها همگام و همسو با هم با پرهيز از موازی‌كاری جهت پيشبرد اهداف قرآنی در استان تلاش كنند.
جلال‌زاده خاطرنشان كرد: سازمان اوقاف و امور خيريه، تبليغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنين كانون فرهنگی ـ هنری مساجد از جمله دستگاه‌های اجرايی هستند كه از محل اعتبارات ملی و استانی حمايت می‌شوند.
استاندار آذربايجان غربی با اشاره به جايگاه قرآن و عترت در زندگی بشر، جان‌مايه دستاوردهای متعالی انسان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و فردی در زندگی را مشروط به انس با مؤلفه‌های قرآنی و همچنين آموزه‌های اهل بيت(ع) عنوان كرد.
جلال‌زاده در پايان بر لزوم حمايت‌های جدی از خبرگزاری قرآنی استان در راستای افزايش آگاهی و اطلاع‌رسانی دينی و مذهبی برای رشد شاخص‌های معنويت فردی و اجتماعی در جامعه تأكيد ويژه كرد.
captcha