برگزاری كلاس‌های قرآن ويژه ترم تابستان در مهد قرآن آران و بيدگل
کد خبر: 2533820
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

برگزاری كلاس‌های قرآن ويژه ترم تابستان در مهد قرآن آران و بيدگل

گروه فعاليتهای قرآنی: كلاس‌های مختلف قرآنی ويژه ترم تابستان در مؤسسه مهد قرآن كريم و ولايت آران و بيدگل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اصفهان، نمایندگی آران و بیدگل, به همت مؤسسه مهد قرآن كريم و ولايت شهرستان آران و بيدگل و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت قرآن‌آموزان در فصل تابستان، كلاس‌های مختلف قرآنی در رشته‌های مختلف در اين مؤسسه برگزار می‌شود.
همچنين، اين كلاس‌‌ها كه در واحد‌های مختلف مؤسسه مهد قرآن آران و بيدگل برگزار می‌شود، ويژه مقاطع سنی مختلف نونهالان سه تا شش سال، ابتدايی و راهنمايی و بزرگسال است.
كلاس‌های قرآنی ترم تابستان مؤسسه مهد قرآن آران و بيدگل كه از 25 خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 25 مردادماه سال جاری نيز ادامه دارد، طی دو روز در هفته از ساعت 9 تا 11 صبح در محل مؤسسه مهد قرآن برگزار می‌شود.
همچنين، كلاس‌های ويژه مقطع سنی نونهالان سه تا شش سال مهد قرآن آران و بيدگل شامل حفظ سوره‌های جزء 30 قرآن كريم، قصه‌های قرآنی، نقاشی و كاردستی با موضوعات قرآنی، خطبه‌خوانی، آداب و اخلاق اسلامی، زبان انگليسی، روباتيك و خلاقيت است.
كلاس‌های ويژه مقطع ابتدايی و راهنمايی مؤسسه نيز شامل روخوانی و روان‌خوانی قرآن كريم، صوت و لحن، حفظ موضوعی و ترتيبی قرآن و نهج‌البلاغه، حفظ حديث با موضوعات اخلاقی، كامپيوتر، زبان انگليسی، روباتيك، خط و نقاشی، ورزش، شنا، فوتبال و تنيس روی ميز است.
كلاس‌های ويژه مقطع بزرگسال مهد قرآن آران و بيدگل نيز شامل روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، حفظ قرآن، حفظ نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه، مفاهيم قرآن، تفسير قرآن و نهج‌البلاغه، مهارت‌های زندگی، همسرداری و تربيت فرزند، مهدويت، احكام تخصصی، تدبر در قرآن، صرف و نحو عربی، كامپيوتر، روباتيك و خلاقيت، زبان انگليسی، كمك‌های اوليه و هلال احمر است.
همچنين، كليه كلاس‌های مهد قرآن به صورت ترمی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر فصل تابستان، در كلاس‌های فصول ديگر مؤسسه نيز شركت كنند.
در پايان برگزاری كلاس‌های مهد قرآن به كليه شركت‌كنندگان گواهينامه معتبر اعطا می‌شود و در مورد رشته‌های زبان و كامپيوتر نيز پس از برگزاری كلاس‌های مربوطه، به شركت‌كنندگان مدرك فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش اعطا خواهد شد.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه می‌توانند هر روز از ساعت 8 تا 13 با مؤسسه مهد قرآن كريم و لايت شهرستان آران و بيدگل به شماره‌های 03622726900 و 03622738005 تماس بگيرند.
captcha