پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا به حسن روحانی
کد خبر: 2548136
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹

پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا به حسن روحانی

گروه سیاسی: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران بیانیه‌ای صادر کرد و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه منطقه اروپا، بنابر اطلاعیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا روز شنبه، 25 خردادماه، این اتحادیه بیانیه‌ای در خصوص انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.
در این بیانیه آمده است، تاريخ بار ديگر حماسه‌ای ماندگار و صحنه‌ای ستايش برانگيز از رفتار سياسی ملت رشيد ايران را به خود ديد. حماسه‌ای كه از يكسو مايه مباهات تمام كسانی است كه دل در گرو عزت و سربلندی ايران اسلامی دارند و از سوی ديگر شاهدی بر شكست تحقيرآميز بدخواهانی كه چشم ديدن اين همه عزت، شكوه و بصيرت را ندارند.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا در ادامه اظهار داشت، بدون شك حضور كم نظير و هوشيارانه آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات رياست جمهوری و شوراها، در اولين نگاه پاسخ قاطعی به ياوه گويانی بود كه در سال‌های اخير از هر فرصتی استفاده مي‌كردند تا با شبهه‌افكنی و تبليغات شيطنت آميز، اعتماد مردم را مخدوش نموده و با تزريق روحيه يأس و ترديد جمهوريت نظام را زير سؤال ببرند. اين حادثه بزرگ نمايشی باشكوه از جمهوريت نظام اسلامی را به نمايش گذاشت تا وجدان‌های بيدار و حقيقت‌جو، اميدوارانه شاهد حاكميت ارزش‌های والای انسانی در قالب يك حكومت مردم سالار دينی باشند.
این اتحاديه ضمن ارج نهادن و قدردانی از آحاد ملت با بصيرت و بزرگ ايران كه با لبيك گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب(دامت بركاته الشريف) آفريننده حماسه سياسی امسال بودند، از همه دست اندركاران برگزاری انتخابات تقدير و تشكر به‌عمل می‌آورد.
در این بیانیه انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئيس جمهور كشور تبريك گفته شده و انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا از ايشان خواستار استفاده از نیروهای شایسته در دولت و خدمتگزاری هر چه بهتر به ایرانیان شدند.

captcha