‌فرزندان كاركنان شركت توزيع برق سمنان در مسابقات قرآن حائز رتبه برتر شدند
کد خبر: 2575856
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰

‌فرزندان كاركنان شركت توزيع برق سمنان در مسابقات قرآن حائز رتبه برتر شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: فرزندان كاركنان شركت توزيع نيروی برق استان سمنان در دوازدهمين جشنواره قرآنی وزارت نيرو در مرحله استانی رتبه برتر مسابقات را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه سمنان، فرزندان كاركنان شركت توزيع نيروی برق استان سمنان در دوازدهمين جشنواره قرآنی وزارت نيرو در مرحله استانی خوش درخشيدند.
اين مسابقات كه با حضور 130 نفر از فرزندان همكاران شركت‌های صنعت آب و برق استان و به‌صورت جداگانه‌(دختران و پسران ) در 4 رشته علوم قرآنی قرائت و اذان، حفظ ، مفاهيم و احكام 24 مرداد‌ماه برگزار گرديد، 37 نفر از فرزندان همكاران شركت توزيع برق استان در اين جشنواره قرآنی شركت كرده و 15 نفر حائز رتبه شده‌اند.
گفتنی است، در رشته قرائت و اذان راهنمايی، فائزه نظری و اميرحسين نظری رتبه اول و سوم، فاطمه شكيبا و مريم‌السادات زرگر مقام‌های اول و دوم ‌در مقطع دبيرستان دست پيدا كردند؛ در رشته احكام راهنمايی، محدثه رضازاده و محمد نجار رتبه‌های اول و حسين قنبری مقام دوم و در مقطع دبيرستان زهرا فدوی مقام دوم و محمد قنبری رتبه اول را به خود اختصاص دادند؛ در رشته مفاهيم، نگين نوروزی و سبا عرب رتبه‌های اول و سوم در مقطع تحصيلی راهنمايی، الهام استقامت و ريحانه كسائيان رتبه‌های دوم و سوم و علی كيپور و محمد قدرت‌آبادی مقام‌های اول و دوم در مقطع دبيرستان را بدست آوردند.
captcha