زمينه مساعد برای استفاده از ظرفيت خيرين در مدرسه‌سازی فراهم آيد
کد خبر: 2609315
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

زمينه مساعد برای استفاده از ظرفيت خيرين در مدرسه‌سازی فراهم آيد

‌گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان مشگين‌شهر با بیان اينكه خيرين در كار نيك و پسنديده مدرسه‌سازی هميشه پيشقدم هستند، تصريح كرد: بايد به گونه‌ای حركت كنيم تا زمينه مساعد برای استفاده از ظرفيت خيرين در امر مدرسه‌سازی فراهم آيد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، در مراسمی كه يكشنبه، پنجم آبان‌ماه و در مرادلوی مشگين‌شهر برگزار شد، كلنگ احداث مدرسه سه كلاسه مقطع متوسطه اول روستای قره‌آغاج كلان منطقه ارشق توسط خير مدرسه‌ساز، نادر قربانی به زمين زده شد.
در اين مراسم كه با حضور فرماندار شهرستان مشگين‌شهر، بخشدار مرادلو، رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه ارشق و جمعی از مسئولان محلی، اهالی و دانش‌آموزان روستای قره‌آغاج كلان از توابع بخش يافت منطقه ارشق برگزار شد، كلنگ احداث يك باب مدرسه سه كلاسه در مقطع متوسطه اول توسط خير نيك‌انديش، آقای نادر قربانی به زمين زده شد.
در اين مراسم فرماندار شهرستان مشگين‌شهر با يادآوری اينكه خيرين در كار نيك و پسنديده مدرسه‌سازی هميشه پيشقدم هستند، تصريح كرد: تا زمانی كه آموزش و پرورش به ساخت فضاهای آموزشی نياز دارد خيرين در اين حوزه پيشقدم هستند.
سيد حميد عباداللهی خاطرنشان كرد: ‌بايد به گونه‌ای حركت كنيم تا زمينه مساعد برای استفاده از ظرفيت خيرين در امر مدرسه‌سازی فراهم آيد.
همچنين در مشگين‌شهر نمازخانه مجتمع آموزشی و پرورشی شهيد قربانی ارجق منطقه لاهرود با حضور خير نيكوكار، فرماندار، بخشدار، رئيس اداره آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان، رؤسای ادارات بخش و اهالی شريف روستای ارجق افتتاح شد.
در اين مراسم نقدی لاهرود، رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه با تبريك ايام دهه ولايت و عيد سعيد غدير خم با قدردانی از عمل خداپسندانه خير نيكوكار، گزارشی از عملكرد خيرين منطقه در امر اهدای فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهيزات مورد نياز مدارس را ارائه كرد.
سيدحميد عباداللهی، فرماندار و رئيس مجمع خيرين شهرستان مشگين‌شهر نيز با ارج نهادن به عمل ماندگار و معنوی خيرين به تداوم اين اعمال برای كمك به فرزندان اين مرز و بوم به منظور رشد و تعالی علم در منطقه تأكيد كرد.
در ادامه آقای نادر قربانی، خير نيكوكار قول داد در آينده نيز در جهت برطرف كردن ساير نيازهای فيزيكی مجتمع مذكور مشاركت كند.
captcha