ضرورت زمینه‎سازی فرهنگی برای حکومت جهانی موعود
کد خبر: 3500114
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
آیت‌الله ری‌شهری بیان کرد:

ضرورت زمینه‎سازی فرهنگی برای حکومت جهانی موعود

گروه جامعه: رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با تاکید بر اینکه زمینه‎سازی برای حکومت ولی عصر(عج)، نیاز به زمینه‎سازی فرهنگی دارد، گفت: هر چه رسانه‎های قرآنی بتوانند معارف اهل بیت(ع) که همان معارف قرآن است را به گوش جهانیان برسانند، اینقدر جاذبه دارد که جهان برای تشکیل حکومت مهدوی مجتمع خواهد شد.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به این سوال که مهمترین ویژگی جوانان منتظر و اولویت‎های زمینه‎سازی ظهور چیست؟ اظهار کرد: مهمترین وظیفه جوانان منتظر و شیعیان حضرت مهدی(عج)، زمینه‎سازی برای حکومت جهانی آن حضرت است.
وی افزود: امیدوار هستیم این انقلاب اسلامی زمینه‎ساز این حکومت باشد. دفاع از نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه و زمینه‎های جذب همه عناصر کشور و علاقه‎مندان به اهل بیت(ع) و جذب علاقه‎مندان به اسلام در این نظام جزء اولویت‎هایی است که برای حکومتی که ما در انتظارش هستیم محسوب می‎شود.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با تاکید بر این که زمینه‎سازی برای حکومت ولی عصر(عج)، زمینه‎سازی فرهنگی است، اظهار کرد: کاری که رسانه‎ای دینی و قرآنی همچون شبکه قرآن و خبرگزاری قرآنی در این  فرهنگ‎سازی انجام می‎دهند این است که محتوا تولید کنند و آنها را به بهترین وجه به گوش جهانیان برسانند، الته باید محتوا به گونه‎ای باشد که برای مردم جذاب باشد و هرچه بیشتر معارف اهل بیت(ع) که همان معارف قرآن است را ترویج دهند.
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: معارف اهل بیت(ع) غیر از معارف قرآن نیست، چراکه ایشان خود مفسر قرآن هستند؛ لذا اگر این معارف به گوش جهانیان برسد اینقدر جاذبه دارد که مردم جهان برای تشکیل حکومت مهدوی مجتمع خواهند شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۲
0
0
باید معارف اهل بیت(ع) را به گوش جهانیان رساند تا برای تشکیل حکومت مهدوی جمع شوند
captcha