افتتاح نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در قزوین
کد خبر: 3569282
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

افتتاح نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در قزوین

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی جشنواره مدرسه انقلاب در قزوین افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، صبح سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه پس از به صدا درآمدن زنگ انقلاب و همزمان با مدارس سراسر کشور آیین افتتاح نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین و سایر مسئولین استانی و شهری قزوین در سالن ورزشی 22 بهمن قزوین برگزار شد از نمایشگاه مدرسه انقلاب انجمنی‌های منتخبین قرارگاه شهری قزوین رونمایی شد.
 نمایشگاه‌های دانش‌آموزی جشنواره مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و همکاری معاونت فرهنگی آموزش و پرورش استان به‌صورت همزمان در شهرها و مناطق تابعه استان برپا شده است و دانش آموزان در ایام الله دهه مبارک فجر می‌توانند از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.
این نمایشگاه در قالب 3 محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما تشکیل و شامل غرفه‌های مختلفی چون کارنامه سیاه پهلوی از زبان رهبر معظم انقلاب، غرفه استکبار ستیزی، غرفه‌های آیینه شهر من در انقلاب، معرفی شهدای بدو انقلاب، پیشرفت‌های علمی دانش آموزان معرفی الگوهای برتر، غرفه فروپاشی نظام سلطه و غرفه حکومت و جامعه نمونه اسلامی به نمایش گذاشته شده است.


















محمدمهدی صادقی
captcha