رقابت قرآنی شرق تهران با معرفی نفرات برتر پایان یافت + نفرات برتر
کد خبر: 3572771
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

رقابت قرآنی شرق تهران با معرفی نفرات برتر پایان یافت + نفرات برتر

گروه جلسات و محافل: مسابقه قرآنی «فجر» با معرفی برترین‌های نوجوان در دارالقرآن مسجد جامع باب الحوائج(ع) به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه قرآنی «فجر» پنجشنبه شب، همزمان با شب 22 بهمن با معرفی برترین‌های نوجوان در دارالقرآن مسجد جامع باب الحوائج(ع) واقع در تهران، میدان رهبر به کار خود پایان داد. در این مسابقه که با ایده های جدید همچون الزام ارائه محفوظات به همراه مفاهیم و شناسایی خانواده‌های قرآنی محلّه همراه بود، 50 متسابق در سه رشته ترتیل، حفظ قرآن  و اذان، طی یک روز به رقابت پرداختند.

رقابت قرآنی شرق تهران، با معرفی نفرات برتر پایان یافت + نفرات برتر

 در این مسابقه که میثم اسفندیار، مدرس قرآن کریم و داور مسابقات آموزش و پرورش، محمدرضا رجبی، برگزیده استانی ترتیل و اذان و مجتبی اصغری، برگزیده کشوری مفاهیم قرآن داوری تجوید، صوت و لحن و مفاهیم را برعهده داشتند، حسین سلمانی(رتبه اول ترتیل)، مصطفی صفری(رتبه دوم ترتیل)، محمدمهدی مشگان(رتبه سوم ترتیل)، علی لندرانی(رتبه اول حفظ)، محمد مرادی(رتبه دوم حفظ)، احسان بهروزی(رتبه سوم حفظ)، امیرحسین لندرانی(رتبه اول اذان)، محمدحسین حیدری(رتبه دوم اذان) و مجتبی برغمدی(رتبه سوم اذان) برگزیده شدند.

رقابت قرآنی شرق تهران، با معرفی نفرات برتر پایان یافت + نفرات برتر

پس از پایان مسابقات و برپایی نماز مغرب و عشاء، مراسم اختتامیه مسابقه قرآنی «فجر» با تلاوت مجلسی امیرعلی یادگاری، قاری نوجوان ممتاز کشورمان آغاز شد و در ادامه برنامه از خانواده های قرآنی محلّه و برترین‌های رقابت، توسط مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان، هیات داوران و هیات امنای مسجد جامع باب الحوائج(ع) تجلیل به عمل آمد و خانواده‌های سیاوشی، شکاری و مرادی به عنوان خانواده‌های قرآنی محله میدان رهبر، معرفی شدند.

رقابت قرآنی شرق تهران، با معرفی نفرات برتر پایان یافت + نفرات برتر

لازم به ذکر است دارالقرآن مسجد جامع باب الحوائج (ع) واقع در میدان رهبر، روزهای دوشنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء، برای نوجوانان محلّه جلسه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دایر کرده است.

captcha