برگزاری دومین جلسه کمیته شناسایی نخبگان قرآنی + لینک درخواست تسهیلات
کد خبر: 3645682
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

برگزاری دومین جلسه کمیته شناسایی نخبگان قرآنی + لینک درخواست تسهیلات

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جلسه کمیته شناسایی نخبگان قرآنی روز گذشته برگزار و پرونده تعدادی از متقاضیان استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین جلسه کمیته تخصصی قرآنی بنیاد ملی نخبگان با حضور همه اعضا روز گذشته اول مهرماه به منظور بررسی پرونده تعدادی از متقاضیان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شده است تا جلسات کمیته شناسایی نخبگان قرآنی به صورت منظم برای بررسی پرونده‌های متقاضیان تشکیل شود. در این جلسه بر فواصل زمانی کوتاه برای برگزاری جلسات تأکید شده است. همچنین جلسه آینده این کارگروه طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش برگزاری حداقل یک جلسه در ماه برای بررسی پرونده‌های متقاضیان از جمله تصمیماتی بوده است که در این جلسه اتخاذ شده است. 

در این جلسه همچنین پرونده‌ افرادی که قبلاً درخواست استفاده از تسهیلات آیین‌نامه قرآنی بنیاد ملی نخبگان را ارائه داده بودند و بنا به دلایلی همچون تغییرات آیین‌نامه‌ای با مشکل مواجه شده بودند، مورد بررسی قرار گرفت. 

بر همین اساس افرادی که قبلاً درخواست استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان را ارائه داده‌اند، لازم است با مراجعه به سامانه جامع بنیاد ملی نخبگان به نشانی portal.bmn.ir درخواست مجدد خود را ارائه دهند تا پرونده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

علاوه بر معرفی برخی سازما‌ن‌ها همچون اوقاف و سازمان دارالقرآن‌ الکریم، تنها راه برای ارسال پرونده مراجعه به سامانه ثبت نام در سایت بنیاد ملی نخبگان عنوان شده است. 

افرادی که در مراحل ثبت نام با مشکلاتی مواجه هستند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان به نشانی bmn.ir وارد قسمت تسهیلات و حمایت‌های سایت شده و آیین‌نامه و شیوه‌نامه مربوط به برگزیدگان قرآنی را مطالعه کنند. در این بخش به صورت کامل جزئیات ذکر شده و افراد با مطالعه آن به پاسخ تمامی ابهامات دست خواهند یافت. 

بنیاد ملی نخبگان همچنین شماره تلفن پنج رقمی 09601 را برای پاسخگوی تلفنی به ابهامات در نظر گرفته است. 

یادآور می‌شود اولین جلسه کمیته شناسایی نخبگان قرآنی بهمن‌ماه سال قبل برگزار شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲
0
0
برگزاری کمیته شناسایی نخبگان باعث شناساندن آنها به علاقمندان موجب می‌شود
captcha