ویژه‌برنامه‌های بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3646983
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

ویژه‌برنامه‌های بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس بسیج هنرمندان تهران بزرگ بیان کرد: معمولاً در هفته دفاع مقدس یک سری برنامه‌های تکراری همه ساله برگزار می‌شود و ما تصمیم گرفته امسال متفاوت عمل کند و سعی داریم در میان مردم و فضاهایی که مردم عادی و عمومی هستند برویم.

محمد علی دشت گلی، رئیس بسیج هنرمندان تهران بزرگ در رابطه با فعالیت‌های این سازمان در هفته‌دفاع مقدس در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بیان کرد: این سازمان هم مانند اقشار دیگر در سپاه به مناسبت بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلفی را مانند: تئاتر خیابانی، نشست جایگاه زن در دفاع مقدس و ... برگزار شد. همچنین مسابقات پیامکی در رابطه با کتاب‌شناسی در موضوع دفاع مقدس، مسابقه آثار برگزیده هنرمندان در قالب‌های مختلف عکس و فیلم و... با موضوع دفاع مقدس و برنامه‌ها از قبیل سرکشی به خانواده‌ها معظم شهدا و غبار روبی و گل گذاری قطعه شهدای هنرمند از دیگر برنامه‌های ما هستند که تا پایان هفته برگذار می‌شود.

رئیس بسیج هنرمندان تهران تصریح کرد: معمولاً در هفته دفاع مقدس یک سری برنامه‌های تکراری همه ساله برگزار می‌شود و برای بازدید به جاهای مشخص مانند زندان قصر، موزه عبرت و مراکز این چنینی که مخاطبینش یک سری مخاطبین خاص هستند می‌روند؛ ولی بسیج هنرمندان تصمیم گرفته امسال متفاوت عمل کند و سعی داریم در میان مردم و فضاهایی که مردم عادی و عمومی هستند برویم از جمله مجموعه بزرگ و ارزشی برج آزادی.

وی ادامه داد: بنابراین چه خوب است که بخشی از فعالیت‌های بسیج در این جور مراکز برگزار شود و با توجه با رای‌زنی‌هایی که با مدیریت مرکز انجام دادیم قرار شد تعامل بسیج با برج بیشتر شود و با این نگرش فعالیت‌های ما کمی متفاوت‌تر برگزار می‌شود.

زینب رحیمی

captcha