برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن‌ اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی
کد خبر: 3648730
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن‌ اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، در تاریخ ‌13 مهر ماه برگزار می‌شود.

سیدعلی حسین‌زاده، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام رضا(ع) استان در گفت‌وگو با خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی پنجشنبه، 13 مهرماه ساعت ۹ صبح با حضور متسابقین آقا و بانو در فرهنگسرای قرآن و عترت در میدان امام حسین(ع) به سمت خواجه ربیع(آیت الله عبادی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور قریب به 100 متسابق در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از 10 شهرستان استان برپا می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی به اسامی داوران این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در بخش آقایان رضا جاوید (رشته صوت و لحن)، جواد رجایی( تجوید- وقف و ابتدا)، محمدی نیا (حسن حفظ)، جواد کاشفی(صوت و لحن- حفظ)، هروی (تجوید- وقف و ابتدا) و در بخش بانوان، سلطانی (رشته لحن)، رحیمی(صوت)، رشیدی(تجوید)، افخمی(حفظ- وقف و ابتدا) این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

وی با تاکید بر این که سومین دوره مسابقات با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برپا می‌شود، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، نخعی‌شریف، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، صبوریان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و حسینی، مدیرکل فرهنگی استانداری به صورت یک روزه در ساعت 9 صبح انجام می‌شود.

captcha