عطر قرآن در نمایشگاه قرآن استشمام می‌شود/دائمی شدن نمایشگاه اقدامی قابل تحسین
کد خبر: 3720471
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
حسین کرمی:

عطر قرآن در نمایشگاه قرآن استشمام می‌شود/دائمی شدن نمایشگاه اقدامی قابل تحسین

گروه اندیشه ــ حسین کرمی، قاری بین‌المللی کشورمان ضمن تمجید از فضای نماشگاه قرآن بیان کرد: در ماه بهار قرآن می‌توان در این نمایشگاه عطر قرآن را استشمام کرد.

عطر قرآن در نمایشگاه قرآن استشمام می‌شود/دائمی شدن نمایشگاه اقدامی قابل تحسین

به گزارش ایکنا؛ آخرین روز از برگزاری بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و شاهد بازدید بسیاری از اهالی قرآن از نمایشگاه هستیم.
حسین کرمی قاری بین‌المللی کشورمان نیز یکی از بازدیدکنندگان امروز نمایشگاه بود که در غرفه ایکنا نیز حاضر شد و بیان کرد: با توجه به این که نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و ماه رمضان نیز ماه بهار قرآن است از این روی و در این رویداد قرآنی شاهد شکوفایی قرآن هستیم و بهار قرآن را در نمایشگاه می‌بینیم و می‌توانیم عطر آن را استشمام کنیم.
وی در ادامه افزود: امسال با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه داشتم مشخص است که تغییرات مثبت زیادی اتفاق افتاده و مسئولان و دست اندرکاران برای ارائه محتوای بهتر به بازدیدکنندگان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانند تمام سلیقه‌ها را اقناع کنند و انتظاراتی که از آنها داشته‌ایم را برآورده کرده‌اند.
کرمی بیان کرد: مطلع شدم که مسئولان قصد دارند که نمایشگاه دائمی قرآن را برگزار کنند که اتفاق بسیار خوبی محسوب می‌شود، درست است که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است اما قرآن تنها اختصاص به یک ماه و یا فصل خاص نیست و دوست داریم که نمایشگاه به صورت دائمی در معرض بازدید علاقه‌مندان باشد و در صورت ثابت شدن فکرها و ایده‌های جدید نیز تکامل پیدا می‌کنند و می‌توانیم کیفیت بهتری را نیز شاهد باشیم.
قاری بین‌المللی قرآن در ادامه بیان کرد: برای ارتقای هنر تلاوت قرآن و آشنا کردن مردم با این هنر نیز می‌توان از نمایشگاه و ظرفیت‌های آن بهره گرفت، چنان که در اینجا محافل مختلفی برگزار می‌شود و با دعوت قاریان خوش خوان و اطلاع‌رسانی می‌توان شاهد اجرای برنامه‌های خوبی بود تا بتوان به این هدف نیز دست یافت.
انتهای پیام

captcha