«فیصل» کاری بزرگ در حوزه فیلم کوتاه است/ پخش سریال «راه و بیراه» به زودی از شبکه یک
کد خبر: 3720744
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
هادی دیباجی تبیین کرد؛

«فیصل» کاری بزرگ در حوزه فیلم کوتاه است/ پخش سریال «راه و بیراه» به زودی از شبکه یک

گروه هنر ــ فیلم کوتاه «فیصل» به کارگردانی رضا زرین بخش، کاری عظیم در حوزه فیلم کوتاه است که به گوشه‌های از هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

جمعه/////«فیصل» کاری بزرگ در حوزه فیلم کوتاه / مجموعه‌ای جدید را به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کنیم

هادی دیباجی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا با بیان این‌که اخیراً بازی در فیلم دفاع مقدسی فیصل را به پایان رسانده است، گفت:  «فیصل» عنوان یک فیلم کوتاه دفاع مقدسی است که بازی در آن را چندی پیش به پایان رساندم. این کار از اواخر فروردین‌ماه جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری آن 10 روز به طول انجامید.

وی افزود: درباره این فیلم کوتاه باید بگویم با وجود زمان کمی که فیلم دارد این کار یکی از فیلم‌های بیگ پروداکشن در حوزه دفاع مقدس است که برای آن انرژی زیادی صرف شده است. از بازی در این کار که کارگردانی آن را رضا زرین بخش بر عهده دارد بسیار خوشنودم چون در آن موضوعاتی بیان می‌شود که دغدغه شخصی من است. این کار در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفته است و در آن با علیرضا مهران، علیرضا استادی، احمد کاوری همبازی هستم.

دیباجی ادامه داد: کار دیگری که هم اکنون مشغول آن هستم «13 شمالی» نام دارد که سال گذشته تصویربرداری آن به پایان رسید. این کار یک مسابقه جدید است که من نویسندگی آن را انجام داده‌ام و علیرضا امینی کارگردان آن است. این کار هم اکنون در مرحله تدوین است و تیرماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

این بازیگر ادامه داد: کار دیگری که در آن حضور داشتم سریالی با عنوان «راه و بیراه» است، این سریال در 30 قسمت تولید شده و داود بیدل کارگردانی آن را برعهده دارد. این سریال به زودی از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. درباره ساختار این مجموعه باید بگویم که سریال در 6 فصل پنج قسمتی ساخته شده که من در فصل نخست آن به عنوان بازیگر اصلی حضور دارم.

وی در پایان گفت: پیام و معنای که در این سریال وجود دارد را بسیار می‌پسندم، چون قصه درباره بچه‌هایی است که از لحاظ مادی در شرایط خوبی ندارند و نیازمند کمک هستند. این معنا جدا از این‌که انسان‌دوستانه است در آموزه‌های اسلامی هم بارها به رعایت آن تاکید شده است. سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه و اسماعیل خلج بازیگرانی هستند که در این مجموعه با آنها همبازی هستم.

انتهای پیام

captcha