4 برنامه‌ جدید شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد پس از موافقت عملیاتی می‌شود
کد خبر: 3732319
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
پورمعین خبر داد:

4 برنامه‌ جدید شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد پس از موافقت عملیاتی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد با اشاره به اینکه چهار طرح‌ و پیشنهاد در راستای ارتقای فعالیت‌های قرآنی مطرح شده است، اظهار کرد: این طرح‌ها در صورت موافقت مدیریت جدید فرهنگی ـ اجتماعی گردشگری مناطق آزاد تجاری ـ اقتصادی عملیاتی می‌شود.

محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ایجاد فروشگاه‌های عرضه محصولات قرآنی در مناطق آزاد با عنوان «برندسازی محصولات و به ویژه کالاهای ایرانی» و برگزاری جشنواره فرهنگی، ادبی قرآنی مناطق آزاد به جای مسابقات از جمله برنامه‌هاییست که به مدیریت جدید فرهنگی ـ اجتماعی، گردشگری مناطق آزاد پیشنهاد داده شده است.
وی ادامه داد: همچنین می‌توان به ایجاد دانشکده‌های هنر تلاوت قرآن و جذب نیروهای مستعد از کشور و کشورهای همسایگان مناطق آزاد چون کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهایی چون آذربایجان و دیگر کشورهای اسلامی اشاره کرد.
پورمعین با اشاره به اجرای طرح ویژه حفظ و فهم قرآن در مناطق آزاد در صورت موافقت، اظهار کرد: این طرح پیرو جامه عمل پوشاندن به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از جمله پیشنهاداتی است که به مدیریت جدید فرهنگی ـ اجتماعی، گردشگری مناطق آزاد تجاری ـ اقتصادی ارائه شد.
انتهای پیام

captcha