آیت الله صافی: حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان با حساسیت پیگیری شود
کد خبر: 3774273
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

آیت الله صافی: حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان با حساسیت پیگیری شود

گروه حوزه های علمیه ــ دفتر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده دانش آموزان جان باخته در حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان خواستار حساسیت مسئولان در پیگیری دقیق این حادثه شد.

به گزارش ایکنا؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در این پیام آورده است: ضایعه دلخراش جان باختن تعدادی از نونهالان عزیز، دختران معصوم در زاهدان موجب تأسف و تأثر گردید؛ این حادثه بار دیگر قلوب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.
در ادامه این پیام آمده است: مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی با خانواده‌های داغدار در این غم بزرگ شریک و همدرد بوده و از خداوند متعال صبر و بردباری را بری آنان مسئلت داشته و از مسئولان امر می‌خواهند که نسبت به این حادثه با دقت و حساسیت بررسی کامل نموده و در تقلیل آلام خانواده‌های مکرم معزی کوشش نمایند.
در این پیام آمده است: قطعاً عدم اختصاص اعتبارات کافی نباید زمینه ساز چنین حوادثی باشد و یقیناً اولویت اول اعتبارات بر آموزش و تربیت فرزندان عزیز اسلام به خصوص در مناطق محروم است.
در ادامه این پیام آمده است: حسب الامر مرجع عالیقدر هیأتی از سوی معظم له برای عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار اعزام گردید.
یادآور می شود، دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه زاهدان روز سه شنبه، 27 آذرماه دچار حریق شد که دراین حادثه چهار دانش آموز جان باختند.

انتهای پیام

captcha