تعدیل کار اجرایی دستگاه‌های ملی در مراسم اربعین
کد خبر: 3809755
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

تعدیل کار اجرایی دستگاه‌های ملی در مراسم اربعین

گروه جامعه ــ رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی خواستار اختصاص محل ثابت به استان‌های معین در مراسم اربعین شد و گفت: در تلاش هستیم استان‌های معین به صورت مستقل امداد، غذا، اسکان و به صورت کلی امور اجرایی را عهده‌دار شوند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ سومین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی به ریاست ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین و جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی، حیدری دبیر ستاد اربعین و اعضای ستاد و استانداران استانهای معین با دستور کار بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات کلی دستورالعمل مدیریت و ساماندهی زائرین برگزارشد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی بر لزوم تشکیل کمیته‌های متناظر ستاد مرکزی در استان‌ها و راه‌اندازی ستادهای شهرستانی و استانی و تقویت آنها در جهت پرهیز از موازی کاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و نظارت بر اساس اصول و سیاست‌های اجرایی ستاد مرکزی اربعین و ساماندهی مرزهای ورودی و خروجی زمینی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها تأکیدکرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم تعیین زمین ثابت در مرزهای داخل کشور برای استان‌های معین گفت: در تلاش هستیم به تدریج استان‌های معین را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که به صورت مستقل امداد، غذا، اسکان و به صورت کلی امور اجرایی را عهده دار شوند و به نوعی کار اجرایی دستگاه های ملی را  تعدیل کنیم.
ذوالفقاری در ادامه مستند سازی مراسم اربعین از طریق کمیته اطلاع رسانی و همچنین پیمایش و نظر سنجی از زائران حسینی با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف و تکمیل زیرساخت ها را از موارد مورد اهمیت در دستورالعمل دانست و ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته و تشکیل ستادهای استانی شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم در اربعین ۹۸ باشیم.

انتهای پیام

captcha