انجمن خادمان قرآن با «کوشک اهل قرآن» به نمایشگاه آمد/ برگزاری 10 نشست
کد خبر: 3810791
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
پورمعین خبر داد:

انجمن خادمان قرآن با «کوشک اهل قرآن» به نمایشگاه آمد/ برگزاری 10 نشست

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل انجمن خادمان قرآن کریم از معرفی فعالیت‌های این انجمن در قالب غرفه‌ای با عنوان «کوشک اهل قرآن» خبر داد.

محمدرضا پورمعین، مدیرعامل انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن اشاره به فعالیت غرفه‌ این انجمن در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار کرد: این غرفه با عنوان «کوشک اهل قرآن» همزمان با آغاز فعالیت سایر غرفه‌های این دوره از نمایشگاه از امروز، 22 اردیبهشت‌ماه، پذیرای علاقه‌مندان است.
وی با اشاره به ویژه‌برنامه این غرفه، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده در نظر داریم تا از فردا، 23 اردیبهشت‌ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا و مراسم افطاری، از یکی از خادمان قرآن به منظور ارائه نظرات، پیشنهادات، بیان تجربیات و ارائه نکات آموزشی و موارد توسعه و ترویجی در حوزه فعالیت‌های قرآنی خود، دعوت به عمل می‌آید.
پورمعین با اشاره به اینکه هدف از این برنامه، آشنایی مخاطبان با خادمان قرآن در راستای انتقال تجربیات به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: علاقه‌مندان به دیدار خادمان قرآن می‌توانند همه روزه در ایام برپایی نمایشگاه بیست‌وهفتم، از غرفه خادمان قرآن بازدید و در این برنامه شرکت کنند.
این خادم قرآن تصریح کرد: این نشست‌های صمیمی و راهبردی با خادمان برجسته قرآن به مدت 10 شب در گروه‌های مختلف هنری، ادبی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و مدیریتی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود غرفه انجمن خادمان قرآن کریم در راهروی اصلی، ستون 104 واقع است.
انتهای پیام

captcha