المیادین: لیست نفتکش‌های منفجره در «الفجیره» را داریم
کد خبر: 3810960
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

المیادین: لیست نفتکش‌های منفجره در «الفجیره» را داریم

گروه بین‌الملل ـ شبکه ماهواره‌ای المیادین اعلام کرد: منابع خاصی لیست اسامی و شماره(پلاک) نفتکش‌هایی که در بندر «الفجیره» امارات در آتش سوختند را در اختیار این شبکه قرار داده است.

به گزارش ایکنا؛ با وجود تکذیب مقامات محلی بندر «الفجیره» امارات مبنی بر وقوع انفجارهای مهیب در این بندر و سوختن تعدادی از نفتکش‌های آن، شبکه ماهواره‌ای المیادین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «منابع خاصی لیست و شماره نفتکش‌هایی که در انفجارهای مهیب بامداد امروز در بندر «الفجیره» امارات در آتش سوختند را در اختیار این شبکه قرار داده است».
 
پایگاه خبری المیادین امروز به نقل از برخی منابع مستقر در خلیج فارس از وقوع چندین انفجار مهیب در شهر بندری «الفجیره» در امارات متحده عربی خبر داد و اعلام کرد: این انفجارها بین ساعت ۱ تا ۴ بامداد امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در داخل بندر الفجیره به وقوع پیوست و صدای این انفجارها در سراسر شهر شنیده شد.
المیادین: لیست نفتکش‌های منفجرشده امارات را در اختیار داریم
المیادین به نقل از این  منابع خبری اعلام کرد که بر اثر این انفجارها در  بندر الفجیره، ۷ تا ۱۰ نفتکش دچار آتش‌سوزی شدند و گزارش داد که شاهدان عینی نیز شاهد پرواز هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی بر فراز بندر الفجیره و در آسمان همه منطقه بوده‌‌‌اند.
 
اندکی پس از انتشار این خبر، دفتر اطلاع‌رسانی دولت محلی الفجیره با صدور بیانیه‌ای، خبرهای مربوط به وقوع انفجارهای مهیب در این بندر را تکذیب و اعلام کرد: فعالیت‌ها در این بندر طبق معمول در حال جریان است.

انتهای پیام
captcha