استقبال مخاطبان نمایشگاه قرآن از شاخص‌های معنادار زندگی
کد خبر: 3813307
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

استقبال مخاطبان نمایشگاه قرآن از شاخص‌های معنادار زندگی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) از استقبال مخاطبان از شاخص‌های معنادار زندگی در مسابقه واقعیت افزوده این مؤسسه در نمایشگاه قرآن خبر داد.

استقبال مخاطبان از شاخص‌های معنادار زندگی در نمایشگاه قرآناحسان فریدونی، مدیر روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی‌(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره غرفه مؤسسه نورالمجتبی در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن گفت: در این غرفه مسابقه واقعیت افزوده نورالمجتبی(ع) به صورت روزانه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در این مسابقه، پس از دانلود و نصب اپلیکیشن از طریق سایت مؤسسه، هر کدام از تصاویر که در واقع چهار شاخصه معنادار زندگی هستند، را اسکن کرده و محتوای آموزشی مربوط ارائه و در پایان یک سوال مطرح می‌شود.

فریدونی ادامه داد: «پوششی برای گناهان»، «از طرف خدا برای تو»، «روزی یا ثروت» و «عزت یا کبر» چهار شاخصه یادشده است که اساتیدی همچون سیدمحسن میرباقری، حجج اسلام سیدحسین حسینی قمی و ناصر رفیعی و حاج ابوالقاسم محتوای متناسب با شاخص‌ها را بیان می‌کنند.

وی در ادامه گفت: از میان شاخص‌های یادشده، دو شاخص «روزی یا ثروت» و «از طرف خدا برای تو» مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقه پیامکی نیز شرکت کنند و گزینه مورد نظر خود را به صورت یک عدد ۲ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۳۳۳۷۴ ارسال کنند که عدد سمت چپ شماره مسابقه و عدد سمت راست شماره گزینه صحیح است.

فریدونی بیان کرد: هر شب سه جایزه به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود و در پایان نمایشگاه قرآن نیز قرعه‌کشی جوایز ۵ سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha