برگزاری مسابقه تفسیر همراه با آیه‌های نور در نمایشگاه قرآن/ به عشق آمدنت قدمی برمی‌دارم
کد خبر: 3814629
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

برگزاری مسابقه تفسیر همراه با آیه‌های نور در نمایشگاه قرآن/ به عشق آمدنت قدمی برمی‌دارم

گروه جامعه ــ مسابقه تفسیر همراه با آیه‌های نور توسط معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در نمایشگاه قرآن برگزار می‎شود.

حجت‌الاسلام حسین عباسعلی‌پور، مسئول غرفه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ با اشاره به برنامه‌های تخصصی این بنیاد در نمایشگاه قرآن کریم، گفت: این غرفه در طول نمایشگاه پذیرای میهمانان و علاقه‌مندان به حوزه مهدویت بود که بر همین اساس نشست‌های تخصصی قرآن و مهدویت با رویکرد مباحث تمدنی، سبک زندگی مهدوی و شعار سال را اجرا کرد.


وی افزود: برگزاری گفت‌وگوهای مهدوی با عنوان شاخص‌های جوانان منتظر و برگزاری مسابقه آیه‌های نور، ختم روزانه قرآن کریم برای هدیه به حضرت به همراه تفسیر آیات مهدوی، معرفی نمونه محصولات و آثار بنیاد، برگزاری میزهای مشارکت‌های مردمی، ثبت‌نام دوره‌های مهدویت و پرسش و پاسخ مهدوی از برنامه‌هایی است که همه‌روزه در غرفه بنیاد برگزار شد.


عباسعلی‌پور با اشاره به اجرای برنامه «به عشق آمدنت قدمی برمی‌دارم»، گفت: این طرح یکی از دیگر برنامه‌های این غرفه است که طی آن مخاطبین در برگه‌های طراحی شده مطالبی در خصوص موضوع نوشته و با آن عکس می‌گیرند و این تصویر در صفحه اینستاگرامی بنیاد استان تهران بارگذاری خواهد شد.


وی با اشاره به جزئیات مسابقه تفسیر همراه با آیه‌های نور توسط معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در نمایشگاه قرآن گفت: در این مسابقه 5 آیه مهدوی از قرآن استخراج شده و افراد با انتخاب یک آیه، تفسیر همان آیه را برای ما ارسال می‌کنند که به بهترین تفسیر و فعالیت ویژه جایزه نفیسی از سوی بنیاد مهدویت اهداء می‌شود. این غرف در ستون 86 شبستان مصلا جنب غرفه قرآن و عترت نمایشگاه قرار دارد.

انتهای پیام

captcha