بیش از سیزده هزار مقاله قرآنی در فضای مجازی منتشر شد
کد خبر: 3814875
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

بیش از سیزده هزار مقاله قرآنی در فضای مجازی منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با فرارسیدن شب نزول قرآن، بیش از 13 هزار عنوان مقاله درباره‌‏ قرآن کریم در پایگاه مجلات تخصصی نور عرضه شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن شب نزول قرآن، بیش از ۱۳ هزار عنوان مقاله درباره‌‏ قرآن کریم، در پایگاه مجلات تخصصی نور عرضه شد. صفات قرآن، کیفیت نزول قرآن، قرآن کریم و علوم روز، معاد در قرآن، قرآن کریم فرهنگ عفاف و حجاب، قرآن و اسباب نزول، اخلاق در قرآن و رهبانیت از منظر قرآن از‌ جمله مقالاتی است که این پایگاه در اختیار پژوهشگران حوزه قرآن و علوم قرآنی قرار می‌دهد.

پایگاه مجلات تخصصی نور، بانک اطلاعاتی متنی-تصویری است که در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش، وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی را بر عهده گرفته و به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی در این فضا شناخته شده است.

همچنین درج هزاران شماره از صد‌ها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «روانشناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق» و «علوم انسانی» و نیز ارائه مجلات دارای رتبه علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی در زمینه علوم انسانی، این پایگاه را به یکی از مهم‌ترین بانک‌های اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است.

جست‌وجوی ساده و پیشرفته با دامنه‌های مختلف، مطالعه مجلات، download مقالات دلخواه با فرمت pdf، دسترسی به بانک اطلاعات صاحبان آثار، نقد مقاله‌های مجلات و مشاهده نقد‌های دیگران از جمله قابلیت‌هایی است که کاربر با عضویت در پایگاه نورمگز می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود.

جهت دسترسی به این مقالات قرآنی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha