«ماه بهشت»؛ بهترین برنامه رمضانی شبکه قرآن
کد خبر: 3817732
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

«ماه بهشت»؛ بهترین برنامه رمضانی شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما با شرکت در نظرسنجی پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه، بهترین برنامه ماه مبارک رمضان را انتخاب کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با پایان نظرسنجی انتخاب بهترین برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان که در طول این ماه از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه برگزار شد، 18 هزار و 562 مخاطب به برنامه‌های مورد علاقه خود رای دادند.

بر این اساس، ویژه برنامه لحظات افطار این شبکه با عنوان «ماه بهشت» با کسب 6946 رای و با اختصاص 38 درصد کل آراء به عنوان بهترین برنامه از سوی مخاطبان انتخاب و «عطر رمضان» با کسب 6142 رای و اختصاص 33 درصد کل آراء و سریال حضرت یوسف با کسب 3041 رای و اختصاص 16 درصد کل آراء به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین، ویژه برنامه سحرگاهی «خلوت انس» با کسب 1135 رای و اختصاص 6 درصد کل آرا، «ترتیل‌خوانی‌ها» با کسب 419 و اختصاص دو درصد کل آراء و نیز برنامه‌های «سخنرانی‌ها» با کسب 330 رای و اختصاص 2 درصد کل آراء، «یاد خدا» با کسب 305 رای و اختصاص دو درصد کل آراء و «پرسمان» با کسب 244 رای و اختصاص یک درصد کل آراء در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.«ماه بهشت»؛ بهترین برنامه رمضانی شبکه قرآن

یادآور می‌شود، این نظرسنجی از اول ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد و کاربران برنامه‌های مورد علاقه خود را در این ماه انتخاب کردند.

«ماه بهشت» به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدوحید مرتضوی، در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت.

انتهای پیام

captcha