قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور معرفی می‌شود
کد خبر: 3818689
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور معرفی می‌شود

دبیر اجرایی نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی گفت: با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، استان قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در سطح کشور معرفی می‌شود.

قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور معرفی می‌شودبه گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: سعید مشهدی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری که در تالار شهید آوینی برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه توسعه کسب وکارهای فرهنگی در فضای مجازی اظهار کرد: نمایشگاه‌هایی که در حوزه فرهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود به فروشگاه بزرگ شباهت دارد و نمی‌شود به صورت حرفه‌ای به آن نگاه نمایشگاهی داشت.

وی با بیان اینکه زیرساخت، پلتفرم‌ها، تولید کنندگان محتوا و مصرف کننده نهایی اضلاع چهارگانه توسعه کسب و کار در فضای مجازی به شمار می‌روند، تصریح کرد: تاکسی اینترنتی یکی از انواع کسب و کارهایی است که با استفاده از فضای مجازی به کسب و کار اهتمام دارد و این نوع کسب و کار موجب تغییر فضای کار شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتصال تمامی بخش‌ها در فضای کسب و کار است.

وی بخش‌های مختلف این نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تلویزیون تعاملی مبتنی بر اینترنت، ویدئو بر مبنای تقاضا مثل آپارات، کافه بازار، پلتفرم‌های حوزه کودک و تعدادی تولید کننده محتوا بخش‌های مختلف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مشهدی با اشاره به سطح برگزاری این نمایشگاه گفت: سطح نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی به صورت ملی است و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور است.

توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با بیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در استان قم در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حوزه فضای مجازی و الکترونیک در قم به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی، زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه سه‌شنبه ساعت ۱۶ عصر در محل نمایشگاه دائمی است که در این نمایشگاه حدود ۷۰ شرکت حضور دارند که از این شمار حدود ۱۵ شرکت تولید محتوا از قم هستند.

انتهای پیام

captcha