ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3819932
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت این امامزاده و محدث والامقام را اعلام کرد.

ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، سه‌شنبه 28 خرداد، آیین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت 18 در صحن اصلی آستان مقدس همراه با جمع‌خوانی خادمان این بارگاه نورانی و مرثیه‌سرایی امیر نعیمی و عباس حیدرزاده با حضور هیئت‌های مذهبی قم، تهران و ری برگزار می‌شود.

ویژه‌‌برنامه شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حلوائیان و مرثیه‌سرایی مهدی خادم و اجرای گروه تواشیح نجوا از ساعت 19:30 در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

همچنین مراسمی در همین شب به همت هیئت رزمندگان اسلام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آستان مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمهدی میرداماد، حیدر خمسه و محمدحسین حدادیان برگزار می‌شود.

در سالروز رحلت حضرت سیدالکریم(ع) مصادف با 29 خردادماه، از ساعت 11:15 و در مصلای بزرگ ری حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی به سخنرانی، علی مهدوی‌نژاد به مرثیه‌سرایی، علی‌اصغر نیلچی‌پور به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) و ولی‌الله کلامی زنجانی به شعرخوانی می‌پردازند. همچنین در همین روز مراسم سوگواری ویژه کودکان از ساعت 16:30 در سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای آستان مقدس برپا می‌شود.

پنجشنبه 30 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا نیز ویژه‌برنامه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال موسویان و قرائت دعای کمیل با نوای احمد زین‌العابدین‌فرد، در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین جمعه 31 خردادماه، نیز به همت هیئت رزمندگان اسلام از ساعت 6 مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و قرائت دعای ندبه با نوای محمدرضا غلامرضازاده در این بارگاه ملکوتی برقرار است.

در همین روز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه‌ها به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های قرآن، پنج، سه، افق و رادیو قرآن و تهران پخش می‌شود.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت ملکوتی محدث والامقام حضرت عبدالعظیم(ع)، مقدم همه عاشقان آل‌الله(ع) به این ویژه برنامه‌ها را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام

captcha