نخستین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3819975
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
طی 29 و 30 خرداد؛

نخستین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور طی روزهای 29 و 30 خردادماه با حضور 300 نفر از نمایندگان اتحادیه‌های استانی در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی مردمیبه گزارش ایکنا؛ اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 خردادماه در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
در این مجمع 300 نفر از نمایندگان موسسات و اتحادیه‌های قرآنی کشور حضور دارند. طبق اساسنامه‌ اتحادیه هر استان، سهمیه خاص خود را دارد که نمایندگان حاضر در این مجمع به نمایندگی از استان مربوطه شرکت می‌کنند.
برنامه روز چهارشنبه از صبح و با برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار آن امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و در ادامه چند نفر از مسئولان قرآنی که برای حضور در این مجمع دعوت‌ شده‌اند، آخرین وضعیت فعالیت‌های قرآنی کشور را تشریح خواهند کرد.
ارائه گزارش فعالیت این اتحادیه از زمان تشکیل آن از آذرماه سال گذشته از جمله برنامه‌های این مجمع در روز نخست خواهد بود. همچنین گزارش‌های مختلفی که وضعیت فعالیت‌های قرآنی اتحادیه کشوری را نشان می‌دهد، ارائه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
برگزاری نشست تخصصی «نقش موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی در گام دوم انقلاب»، یکی دیگر از برنامه‌های این نشست دو روزه است. در این راستا، پژوهش و تحقیقی از شرکت‌کنندگان براساس فرم‌های پیش‌بینی شده صورت خواهد گرفت که جمع‌بندی آن به نوعی نشان‌دهنده وضعیت موجود و آینده‌ای که تشکل‌ها باید داشته باشند، خواهد بود.
انتهای پیام 

captcha