اعزام 114 حافظ کل قرآن به کربلای معلی
کد خبر: 3821010
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اعزام 114 حافظ کل قرآن به کربلای معلی

گروه فعالیت های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اعزام 114 حافظ کل قرآن به کربلای معلی خبر داد.

اعزام حافظان کل قرآن به کربلای معلیجعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: در راستای تجلیل از برگزیدگان آزمون حفظ قرآن با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، 114 نفر از حافظان کل قرآن به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد:  35 نفر از حافظان قرآن که موفق به حفظ 15 جزء از قرآن کریم شده‌اند، به سفر زیارتی قم اعزام می‌شوند و همچنین از بین 80 نفر از حافظان 5 جزء قرآن کریم، افرادی که ساکن شهر مقدس مشهد هستند، به بقاع متبرکه استان خراسان رضوی اعزام می‌شوند و افرادی که در شهرهای غیر از مشهد ساکن هستند جایزه سفر زیارتی به مشهد را دریافت می‌کنند.

حسینی تجلیل از حافظان قرآن را یک گام مثبت جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه برشمرد و گفت: مراسم تجلیل از حافظان قرآن تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن نیز طی روزهای 29، 30 و 31 خرداد با حضور بیش از 400 متسابق در مشهد برگزار می‌شود و مرحله استانی مسابقات نیز تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha