حماس: ملت فلسطین حقوق خود را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد
کد خبر: 3821919
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

حماس: ملت فلسطین حقوق خود را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد

گروه بین‌الملل ــ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن را نمی‌دهد و به هیچ وجه نتایج و تصمیمات کارگاه اقتصادی بحرین را که قرار است در منامه برگزار شود، قبول ندارد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که ملت فلسطین نه فقط حاضر نیست در مقابل تمام ثروت دنیا حقوق خود را بفروشد، بلکه برای آزادی، بازگشت به فلسطین و مقدسات خود جانش را هم خواهد داد.

حازم قاسم اشاره کرد که دولت آمریکا با طرح‌های خود ملت و آرمان فلسطین را هدف قرار داده و در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک است.

وی عنوان کرد: ملت فلسطین در هر کجا که باشد، در محکومیت کارگاه اقتصادی بحرین تظاهرات کرده و به خیابان خواهد آمد و روز 25 ژوئن جاری نیز فلسطین شاهد اعتصاب سراسری خواهد بود.

سخنگوی حماس بیان کرد: مخالفت قاطع فلسطینیان در هر مکانی با کارگاه بحرین و معامله قرن بیانگر پایبندی این ملت به حقوق خود و ادامه مبارزه برای بازپس‌گیری سرزمین خود است و این یعنی شکست عملی و حقیقی معامله قرن.

گفتنی است، دولت آمریکا در نظر دارد در اولین گام اجرای معامله قرن، کنفرانس اقتصادی را فردا، چهارم تیرماه به مدت دو روز در بحرین برگزار کند. جرد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه، اول تیر اظهار کرد که قرار است در این کنفرانس 50 میلیارد دلار در برخی کشورهای عربی از جمله 28 میلیارد دلار در اراضی اشغالی فلسطین سرمایه‌گذاری شود. وی اشاره کرد که دولت آمریکا نیز مشارکت در این سرمایه‌گذاری را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha