تعداد زائران ایرانی در مدینه منوره به 3500 رسید
کد خبر: 3825972
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

تعداد زائران ایرانی در مدینه منوره به 3500 رسید

گروه جامعه ــ از آغاز زمان اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی تا صبح روز 19 تیرماه، سه هزار و 500 زائر ایرانی در مدینه منوره اسکان یافته‌اند.

تعداد زائران ایرانی در مدینه منوره به 3500 رسیدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج؛ از آغاز زمان اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی تا صبح روز چهارشنبه، 19 تیرماه، سه هزار و 500 زائر ایرانی در مدینه منوره اسکان یافته‌اند.

زائران یاد شده در قالب 23 کاروان از استان‌های خوزستان، زنجان، یزد، تهران و مرکزی وارد مدینه شده‌اند، از این تعداد، 9 کاروان از استان خوزستان، شش کاروان از استان زنجان، پنج کاروان از یزد، دو کاروان از تهران و یک کاروان نیز از استان مرکزی است.

شمار زائران هر کاروان با یکدیگر متفاوت است، به گونه‌ای که از این تعداد، 14 کاروان 160 نفره، هفت کاروان 135 نفره، دو کاروان 115 نفره و یک کاروان نیز 85 نفره است.

زائرانی که تا ظهر امروز وارد مدینه منوره شده‌اند، طبق برنامه قبلی در هتل‌های الجادالمدینه، باین وود، روضةالمختاره، المحمدیه الزهرا، المدینه منازلی، طابه السلام، ابراج طابه الماسی، المدینه موفنبیک، ماسه البستان، مراج طیبه و منازل المهاجرین اسکان یافته‌اند.

بنابر این گزارش، برنامه پرواز و اسکان زائران، طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های قبلی انجام شده است و به گفته «ناصر حویزاوی» رییس ستاد حج و زیارت در مدینه منوره، هیچ مشکل و کمبودی در زمینه خدمت‌رسانی به زائران وجود ندارد.

قرار است در مجموع 86 هزار و 500 زائر ایرانی برای شرکت در مناسک حج تمتع سال جاری ظرف چند هفته آینده وارد عربستان شوند.

انتهای پیام

captcha