انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم برای اختصاص اعتبار یکساله شد
کد خبر: 3826066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم برای اختصاص اعتبار یکساله شد

گروه مسابقات ــ رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تا جوایز برگزیدگان دوره گذشته جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم تا انتهای تابستان پرداخت شود، گفت: پرداختن نشدن جوایز جشنواره‌ها فقط مختص جشنواره قرآنی نبوده است.

برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم در انتظار اعتبار 100 میلیون تومانی / نامه‌نگاری با وزیر

در حالی مرحله نهایی سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم شهریورماه امسال برگزار می‌شود که هنوز جوایز برگزیدگان دوره گذشته این جشنواره، که تابستان سال گذشته برگزار شد، پرداخت نشده است.

تعدادی از افراد برگزیده این جشنواره در سال گذشته طی تماس‌هایی با تحریریه ایکنا خواستار پیگیری این موضوع و اعلام دلایل عدم پرداخت جوایز نقدی با وجود گذشت یک سال از برگزاری جشنواره شدند. حال پرسش این است که مسابقات قرآن و هدایای آن چه اولویت اعتباری برای وزارت علوم دارد.

رشید جعفرپور، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، در مورد این موضوع به خبرنگار ایکنا، گفت: در اینکه این مبالغ باید پرداخت شود شکی وجود ندارد، اما این موضوع به مشکلات مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بازمی‌گردد.

نامه‌نگاری با وزیر

وی با اشاره به اینکه این مشکل فقط برای جشنواره قرآن و عترت نبوده و جشنواره‌های دیگری که طی این بازه زمانی برگزار شده‌اند نیز به چنین سرنوشتی دچار شده‌اند، گفت: برگزیدگان جشنواره سی و سوم پیگیر این موضوع بوده‌اند و طی این تماس‌‌ها ضمن عذرخواهی از آن‌ها، دلایل این کار را نیز تشریح کرده‌ایم.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم همچنین به ارسال نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای رسیدگی به این موضوع اشاره و اظهار کرد: در این نامه خواستار رسیدگی به این موضوع و پرداخت جوایز شده‌ایم. بر همین اساس در تلاشیم تا با اولین اعتباری که در اختیار معاونت فرهنگی قرار بگیرد، این جوایز پرداخت شود.

جعفرپور با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد این جوایز تا مرداد یا نهایتاً شهریور و انتهای تابستان پرداخت شود، گفت: از میزان جوایزی که باید پرداخت شود به صورت دقیق اطلاعی ندارم، اما احتمالاً حدود صد میلیون تومان باشد.

انتهای پیام 

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متسابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵
0
0
فقط وزارت علوم اینگونه است. امسال هم به همین دلیل بخش منطقه ای را حذف کردند که از نظر ما متسابقین نشان دهنده عدم کفایت وزارت علوم در برگزاری اینچنین جشنواره قرآنی است در حالی که انواع و اقسام جشنواره های دیگر اعم از موسیقی تا مد و پوشاک بدون نقص در حال برگزاری است.
captcha