راه‌یابی 12 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن به مرحله نیمه‌نهایی + اسامی
کد خبر: 3826741
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
چهل‌ودومین مسابقات سراسری قرآن/

راه‌یابی 12 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن به مرحله نیمه‌نهایی + اسامی

گروه مسابقات ــ نتایج مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و همخوانی قرآن کریم در بخش آقایان اعلام شد که بر اساس آن 12 گروه موفق به حضور در مرحله بعدی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم‌ شده‌اند.

نتایج مرحله مقدماتی مسابقات همخوانی قرآن اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، نتایج مرحله مقدماتی مسابقت هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

مرحله مقدماتی این مسابقات در بخش آقایان روز چهارشنبه، 19 تیرماه با حضور هیئت داوران و صرفاً با بررسی آثار دریافتی از گروه‌های مختلف از سراسر کشور، انجام شد.

در این دوره، سی گروه از سراسر کشور حضور داشتند. سرپرستی هیئت داوران برعهده غلامرضا شاه‌میوه بود. از اعضای هیئت داوران می‌توان به افرادی همچون احمد زرنگار، مصطفی زرنگار، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، مینوتن، محمدرضا پورزرگری، رضا شرفی، محمد جباری و ... اشاره کرد.

بر این اساس با توجه به ارزیابی صورت گرفته از سوی اساتید داور از بین آثار ضبط شده، گروه‌های ذیل به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند که اسامی آن به ترتیب حروف الفبا به این شرح است.

آل یاسین خوزستان
اسراء مازندران
العباد خوزستان
بشری آذربایجان شرقی
بصائر یزد
تسنیم البرز
ثامن الحجج(ع) یزد
حبل المتین زنجان
شمس تهران
شهید دانش یزد
فاطر مازندران
نور اهل بیت تهران

مرحله نیمه‌نهایی این رشته به صورت حضوری در بخش آقایان 10 و 11 مردادماه سال جاری به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

همچنین گروه‌های راه‌یافته، در مرحله نیمه نهایی باید فقط یک اثر هم‌سرایی شش‌دقیقه‌ای(اجرا شده در مرحله مقدماتی) را اجرا کنند.

انتهای پیام 

captcha