طراحی اپلیکیشن موبایلی حج در هند
کد خبر: 3826871
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

طراحی اپلیکیشن موبایلی حج در هند

گروه بین‌الملل ــ کنسولگری هند در جده برای رفاه حال زائران حج و خدمات‌دهی بیشتر به آنان اپلیکیشن ویژه گوشی‌های همراه را طراحی کرده است.

به گزارش ایکنا از هند؛ راحل گپتا، دبیرکل کمیته حج ایالت اوتارپرادش هند، اعلام کرد: این اپلیکیشن به منظور استفاده زائران حج در سال 2019 طراحی و راه‌اندازی شده که برنامه‌ای برای تلفن همراه است و اطلاعات مورد نیاز را به راحتی در اختیار زائران قرار می‌دهد.

به گفته وی، در این برنامه شماره گذرنامه حجاج، جزئیات اقامت در مکه، مدینه و منا، جزئیات پرواز حجاج، امکان تماس اضطراری تلفنی رایگان با شماره 8002477786 و امکان دسترسی به اطلاعات محل استقرار خادمان حجاج، بیمارستان‌ها و رستوران‌ها فراهم شده است.

گپتا با بیان اینکه این برنامه را می‌توان از فروشگاه اینترنتی «store Play»  دانلود کرد، گفت: پس از پایان مراسم حج تمتع، فرم نظرخواهی در این اپلیکیشن به زبان‌های انگلیسی و اردو بارگذاری می‌شود تا زائران حج نظرات خود را درباره آن اعلام کنند.

وی تأکید کرد: کنسولگری هند در جده برای رسیدگی به شکایات زائران حج نیز شماره‌ 00966543891481 را در واتساپ اعلام کرده است و فعالیت‌های مربوط به این شماره را پشتیبانی می‌کند. این مرکز همچنین به ارائه سیم‌کارت به زائران می‌پردازد.

راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل برای حجاج هندیراه‌اندازی اپلیکیشن موبایل برای حجاج هندی

انتهای پیام

captcha