تمجید هنرمند ایرانی از میهن‌پرستی فیلیپینی‌ها در «مانیلا تایمز»
کد خبر: 3827120
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

تمجید هنرمند ایرانی از میهن‌پرستی فیلیپینی‌ها در «مانیلا تایمز»

تندیس تقوی، بانوی خوشنویس ایرانی و معاون انجمن دوستی زنان ایران و فیلیپین در مصاحبه با روزنامه مانیلا تایمز فیلیپین، هنرمندان فیلیپینی را به خاطر عشق به کشورشان ستود.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ مانیلا تایمز نوشت: تندیس تقوی، معاون انجمن دوستی زنان ایران و فیلیپین پس از مشاهده منحصر به فردبودن نقاشی‌های نقاشان فیلیپینی در نمایشگاهی که به همین مناسبت برگزار شده بود، هنرمندان فیلیپینی را به این دلیل که کارهای هنری آنان هویت ملی‌شان را نشان می‌دهد، ستایش کرد.

وی همچنین اظهار کرد: من همه هنرمندان را دوست دارم، همینطور هنرمندان فیلیپینی را، زیرا آنها به کشور خویش عشق می‌ورزند و کارهای آنها کاری زیبا است.

تقوی با تأکید بر ضرورت معرفی فرهنگ و هنر دو کشور به یکدیگر افزود: کارهای هنری برای نسل جدید بسیار ارزشمند و زیبا و کارهای بزرگی است.

مانیلا تایمز همچنین نوشت: خانم تقوی همانطوری که یکی از زنان برجسته رشته خوشنویسی در ایران است، معاونت انجمن دوستی زنان فیلیپین و ایران را نیز بر عهده دارد.

تقوی با دیدن هنرِ هنرمندان فیلیپینی به نشریه مانیلا تایمز به خاطر این نمایشگاه بزرگ تبریک گفت و از دیدن نقاشی‌های رنگی زیبا بسیار شگفت‌زده بود.

بنا به گزارش مانیلا تایمز محمد جعفری‌ملک، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین نیز در بازدید از این نمایشگاه نقاشی‌های هنرمندان فیلیپینی را در سطح خیلی خوب توصیف کرد.

انتهای پیام

captcha