همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شود
کد خبر: 3828447
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
تسخیری خبر داد:

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شود

گروه سیاسی‌ ــ رئیس مركز گفت‌وگوی اديان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از برگزاری همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان خبر داد.

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شودبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از برگزاری همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» خبر داد و گفت: این همایش ۳۱ تیرماه جاری، ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مسئولین اجرایی و بزرگان دینی و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه در محل حسینیه الزهرا (س) این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، اظهار کرد: اقدام نابخردانه دولت آمریکا در وضع تحریم‌های جدید علیه مقامات عالی کشور و ملت بزرگ ایران که نشان دهنده عمق کینه و دشمنی سردمداران امریکا با مردم عظیم‌الشأن ایران و نهایت استیصال آنان در مواجهه با مقاومت عزت‌مندانه نظام جمهوری اسلامی ایران است، موجب شده مردم ایران از اقوام و پیروان ادیان مختلف ضمن ابراز انزجار خویش از این سیاست‌های خصمانه بر همبستگی و انسجام خویش در مقاومت عزتمندانه علیه استکبار جهانی، بیش از پیش تأکید کنند.

رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: این سازمان در راستای محکومیت این اقدامات سخیف امریکا با همکاری و مشارکت رهبران و پیروان ادیان مختلف، همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: سخنرانان این همایش از منظر آموزه‌های دینی، ابعاد مختلف سیاست خصمانه دولت امریکا علیه ملت شریف ایران را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام
captcha