تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان زندان‌های خراسان‌شمالی
کد خبر: 3828488
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان زندان‌های خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های خراسان‌شمالی، گفت: طی آئینی نفرات برتر شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان، سربازان و خانواده کارکنان زندان‌های استان تجلیل شدند.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان زندان‌های خراسان‌شمالی

منصوری، سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی کارکنان ، سربازان و خانواده کارکنان زندان‌های در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۱ ،۲ ،۳ ، ۵ و۱۰ جزء  برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی این دوره از مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی که بخش کتبی شامل «مفاهیم قرآن و نماز» بود، افزود: در مجموع 83 نفر در دو بخش این مسابقات و در رشته‌های مختلف شرکت کرده و به رقابت با هم پرداختند.

منصوری ادامه داد: در نهایت در «قرائت» در بخش کارکنان ، محسن داروین، وظیفه‌ها، محمد ایزانلو و خانواده‌ها، سعید سعادت و لیلا رفیعی در «اذانم در میان کارکنان، محمد علی عابدی و وظیفه‎ها، مرتضی عارف زاده، در رشته «ترتیل» در بخش کارکنان،ابراهیم صفایی، فاطمه حدادپور و خانواده‌ها، علی حسینی و در رشته «مفاهیم» در بخش کارکنان محمد علی فریدی، محترم حسن زاده و وظیفه‌ها حمید رضا عطائیان نفرات برتر شدند.

وی بیان کرد: محمد علی پیری، علی‌رضا نوروزی، فاطمه سادات موسوی، مهدی اسماعیلی،اکرم علیدوست، فاطمه محمدی، زهرا قربانی، محمدرضا عظیمی، صدیقه ایزانلو و مهدی دیودل از نفرات برتر حفظ  کل، حفظ ۱ ،۲ ،۳ ، ۵ و۱۰ جزء  قرآن کریم در بخش کارکنان، سربازان وظیفه و خانواده‌ها هستند.

منصوری یادآور شد: نفرات برگزیده برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای سازمان زندانها معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha